Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 01 sep 2025, 14:41
JornH skrev: 01 sep 2025, 14:39
Rasmus Larsen skrev: 01 sep 2025, 11:02 Problemerne med Disney+ appen er efterhånden omfattende og har stået på i et stykke tid. Derfor har jeg skrevet om det i en artikel.

Disney+ appen er gået i udu
Når du har indsat Linket her, er det fordi det virker ringest på Apple TV? Jeg bruger kun mit Google TV til at se Disney+, men kan ikke se problemet, men nu er jeg ikke inde i det tekniske og ser kun fodbold…
Jeg har også indsat linket i tråden om Disney+ problemerne.

Jeg indsatte det her i tråden fordi der var debat om problemet et par sider tilbage. :)
Disney+ er ikke gået i udu … de er bare pisseligeglad med deres kunder. Det er noget vi kommer til at vende os til.

Det er ikke bare Disney+ det er også TV2Play og DTRV. Er der nogen der har forsøgt sig med at aktivere Siri på TV2Play. Eller hvad med at navigere på DRTV-appen. Prøv at navigere til en kategori, f.eks. dokumentar, tryk ind på et emne og gå tilbage.

Det er VILDT at det har været sådan i mere end et år. Særligt når jeg har påpeget det overfor dem i mere end et år.
michaeldk skrev: 01 sep 2025, 15:14 Andre der har knas med TV2? Når jeg ser News hæver den pludselig lyden - og går derefter i stå, så jeg skal genstarte app'en .. ?
Ja, vi oplever en gang i mellem at lyden bliver højere og anderledes. Så skruer vi ned og så går der et par minutter, så bliver lyden "normal" og vi må skrue op igen?
Jeg har ikke problemer med TV 2, da jeg slet ikke har set den kanal i de sidste 12-14 år… :)

Men hvis i bruger en app for at se feks. News, er man selv ude om evt. problemer… Men jeg kan fint se News uden problemer med Norlys appen til ATV, men bruger den kun til test, ser kun Sport og X af tv2 kanaler.
Fidoble skrev: 02 sep 2025, 08:22
michaeldk skrev: 01 sep 2025, 15:14 Andre der har knas med TV2? Når jeg ser News hæver den pludselig lyden - og går derefter i stå, så jeg skal genstarte app'en .. ?
Ja, vi oplever en gang i mellem at lyden bliver højere og anderledes. Så skruer vi ned og så går der et par minutter, så bliver lyden "normal" og vi må skrue op igen?
Hej
Har samme problem på TV2 mht lyden. Det sker flere gange i timen...Det er opstået for ca 2 uger siden vil jeg tro.
MVH
JLPFLD skrev: 02 sep 2025, 05:58 Disney+ er ikke gået i udu …
Selvfølgelig er den (appen) det. Den virkede før og virker ikke nu.
Naiera skrev: 01 sep 2025, 17:06
Torben Rasmussen skrev: 01 sep 2025, 15:01 I forvejen har man vist haft en vis kontrol over noget af underteksterne, så de i det mindste ikke kørte ved MaxCLL i HDR
Hvordan det?
Mine undertekster på flere apps på ATV er markant mindre lysende end hvis jeg kører dem via app i eks. Android, Tizezn eller WebOS.
OrigT-Duck skrev: 02 sep 2025, 14:32 Ah. Til alle jer der vil have en ekstern boks i stedet for for det crap indbygget i dit tv. Køb Apple tv, der virker det hele. Lige på nær, Disney Plus, tv2play, hbo max, drtv( javis mangler brugerflade lidt kærlig hånd også på Android tv) prime. Men ellers virker det hele
Virker match af frame rate på din chromecast? altså som i overhovedet i nogen apps ud over netflix? gør det nemlig ikke på min... :D

Drtv og tv2 play kører elendigt på alle platforme.
kabri skrev: 02 sep 2025, 14:46
OrigT-Duck skrev: 02 sep 2025, 14:32 Ah. Til alle jer der vil have en ekstern boks i stedet for for det crap indbygget i dit tv. Køb Apple tv, der virker det hele. Lige på nær, Disney Plus, tv2play, hbo max, drtv( javis mangler brugerflade lidt kærlig hånd også på Android tv) prime. Men ellers virker det hele
Virker match af frame rate på din chromecast? altså som i overhovedet i nogen apps ud over netflix? gør det nemlig ikke på min... :D

Drtv og tv2 play kører elendigt på alle platforme.
Nu kører jeg ikke Chromecast men shield. Hvis apps udviklerne implementeret det så ja. For alle til egne film biblioteker er den funktion der.
Og på shield ingen problemer med afspilning af hverken tv2play eller drtv. Det eneste der er med dr, er den dårlige brugerflade, det er det eneste

Også var det mere lidt satire på alle dem der enstemmigt melder ud til udvidende førstegangs købere at de skal købe Apple tv. Fordi alt virke på den, out of the box. Sæt hdmi i, sæt strøm til. Og det hele kører.

:s O_O :s O_O
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 118