Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Naiera skrev: 24 aug 2025, 09:05 Har du seneste udgave af appen?
Det skulle jeg mene. Kører seneste beta os.

Der er ikke problemer med alle titler. Fx virker Star Trek Strange New Worlds fint. Omvendt skifter Mobland ikke til 24 fps og afspilles i 50 fps som er den indstilling jeg bruger i brugerfladen.
Spoxy skrev: 24 aug 2025, 12:13 Det er vel forventeligt, at noget ikke virker, når man vælger at være betatester
Vent nu på den endelige version af TVOS før du brokker dig :)
Jeg brokker mig ikke. Jeg giver tilbagemelding på funktionalitet der ikke virker.
Jeg kører ikke beta’en, men i seneste opdatering af Disney+ er både match framerate og Dolby Vision dødt. Førhen kunne man få framerate til at matche igen, hvis man lukkede app’en og startede igen, men dette virker ikke mere De har lige annonceret prisstigninger og så skal vi stadig døje med denne halvsløje app til ATV.
Det har vi så været klar over i et stykke tid ;)

Virkelig, virkelig slapt at de ikke har fået fixet det endnu. Hvis jeg ikke havde Hulu så jeg kunne se Alien: Earth havde jeg været godt knotten...
Jo, men jeg var smart dengang og købte lige inden prisen steg, så jeg fik først reminderen i sidste uge ;) Så for mig er prisstigningen "ny". Det var også mest ironien i, at man beder om næsten dobbelt så mange penge, men lige slår HDR og match framerate ihjel i samme åndedrag. Jeg har afmeldt tjenesten nu.
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 118