Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

KristofferA skrev: 14 aug 2025, 09:52
lunddal skrev: 14 aug 2025, 07:58 Jeg så første afsnit (tilsyneladende nogenlunde samtidigt med dig 🙂), og der var ingen problemer.
Hvilket Apple TV har du? Er Disney appen opdateret til nyeste udgave?

Ja, jeg har det nye Netflix interface. Elsker det ikke og hader virkelig lydene fra interfacet, som man ikke kan slå fra.
Jeg har nyeste AppleTV. Har ikke lige mulighed for at tjekke app-version, men måske jeg kører med forrige version og fejlen er i seneste.
elcom skrev: 15 aug 2025, 00:11
KristofferA skrev: 13 aug 2025, 22:06 Så virker match frame rate og dynamic range igen ikke på Disney!
Jeg fik 1080p SDR med hak i bevægelser, da jeg ville se Alien Earth.
Måtte bruge LGs egen app, der fungerede perfekt med DV og korrekt FR.
Samme oplevelse på både mit Apple TV 4K 1. gen og 2. gen
Jeg testede lige lyder og ser godt ud at se Alien Earth på Disney med min ATV…

Men jeg finder ingen ny opdatering…
Hvis I ikke allerede har set det, så er Infuse blevet opdateret til version 8.2 med følgende nyheder:
Multi-user profiles
AI video upscaling
Stream videos from iCloud Drive
Ratings from Metacritic (PRO)
HDR subtitles brightness setting
Extra options for ‘Show External Ratings’ setting
Hide video titles when using continuous playback

Mht. iCloud Drive så skal man dog pege direkte på filens adresse. Man kan ikke lade Infuse indeksere en hel mappe med film, ligesom man kan med andre serverdestinationer.

https://firecore.com/releases
Bjur skrev: 15 aug 2025, 11:10 Installerede den for nogle uger siden, men mht. multi-user profiles til Plex, så er det kun for separate Plex brugere. Hvis man har managed users virker den del ikke endnu.
Er det ikke multi-bruger på tvOS niveau, de henviser til? Altså så man kan knytte sin Infuse til sin Apple-bruger.

Jeg har ikke nået at teste selv.
Rasmus Larsen skrev: 15 aug 2025, 12:19
Bjur skrev: 15 aug 2025, 11:10 Installerede den for nogle uger siden, men mht. multi-user profiles til Plex, så er det kun for separate Plex brugere. Hvis man har managed users virker den del ikke endnu.
Er det ikke multi-bruger på tvOS niveau, de henviser til? Altså så man kan knytte sin Infuse til sin Apple-bruger.

Jeg har ikke nået at teste selv.
Jo du har ret, skrev til James fra Infuse og fik følgende svar:

Hi can the new multiuser be linked with Plex backend or is that in the future?

Yes, if you have separate Plex logins for each user you can link each to a different Apple profile. If you are using Plex ‘Home’ users, then we plan to support these in a future update.
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 118