Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Supergris skrev: 28 jun 2025, 19:05 Fordi der er bred enighed om, at Apple TV er den bedste streamingsenhed, hvilket jeg er enig i, så længe der er tale om benyttelse sammen med streamingtjenester.
Det forklarer ikke hvorfor den er bedre.
Supergris skrev: 28 jun 2025, 19:05 Ikke at turde slutte sit TV til nettet, vil jeg mene er ude på et sidespor...

Jeg har været oppe at diskutere med nogle, der mente, at selve panelet på en fladskærm kunne fungere som et kamera, så f.eks. politiet kan lytte og se med, også selv om TVet ikke har et kamera indbygget.
De mente, at de kunne udnytte pixelerne til at danne et billede. Sølvpapirshatte er der nok af...
Jeg synes det er sund fornuft at man ikke udsætter sig selv for mere overvågning end man behøver. At TV'et løbende tager billeder af det du ser og bruger det mod dig synes jeg selv er ret vildt, og rigelig grund til kun at tænde for wi-fi en sjælden gang imellem, for at se om der er ny firmware.

Det andet må konspirationstosserne selv stå inde for. Det har ikke noget at gøre med sund fornuft.
Senest rettet af Naiera 29 jun 2025, 03:43, rettet i alt 1 gang.
Radiomanden skrev: 28 jun 2025, 19:48 Det forklarer ikke hvorfor den er bedre.
Det har du vist fået forklaret et par gange.
Behold da jeres æblemand, har ikke noget at klage over angående Google TV.
tak for svar

har i prøvet at se youtube video som jeg har lagt med. siger i video at hvis man updataer en gang i malem så vil tv sende en pakker med afsted med skærmabileder ( Automatisk indholdsgenkendelse (ACR) )

jeg hved godt vi bliver overvåget, man vi kan begranse det lit
Radiomanden skrev: 29 jun 2025, 10:19 Behold da jeres æblemand, har ikke noget at klage over angående Google TV.
:s
Det burde du nemt kunne gøre selv, ved at markere teksten, højreklik og vælg oversæt.