03 apr 2025, 19:11
Nogen der har et Sony TV der er blevet opdateret til nyere version af Android, min a80j kom frem i 2021 men kører stadig på version 10
anders234 skrev: ↑03 apr 2025, 19:44 Ok troede bare det var ideen med at købe et Google TV at de blev opdateret i modsætning til de andre styresystemer fra evt Samsung og lgEksakt, det er jo det argument mange ofte fremfører.
IT-Bruger skrev: ↑04 apr 2025, 03:51SoC'en i dit Panasonic TV er den samme som i Android TV og Google TV; MediaTek.anders234 skrev: ↑03 apr 2025, 19:44 Ok troede bare det var ideen med at købe et Google TV at de blev opdateret i modsætning til de andre styresystemer fra evt Samsung og lgSom tidligere nævnt i andre debattråde så er der flere ulemper ved at få et Google TV/Android styresystem. Det chipsæt som trækker styresystemet bliver hurtigt forældet og mister pusten og er ofte ikke kompatibelt med de nyeste versioner af Google TV/Android. Det skyldes at nyere chipsæt har fået helt ny arkitektur og nye instruktionssæt som fungerer bedst med det seneste udgaver at styresystemet...eller omvendt.
...
Købte selv nuværende TV i sommeren 2018 for 9.995 (vejl pris var ca 27-28K) og indtil videre har det per måned kostet mig kr 123 (over cirka 81 måneder). Sælger jeg det for f.eks. 2.000 i år og køber nyt til 10.000 igen så har det koster mig lidt under 100 kr pr måned. Styresystemet i mit Panasonic tv er vel blevet opdateret 1-2 gange vil jeg tro.
Rasmus Larsen skrev: ↑04 apr 2025, 07:01 SoC'en i dit Panasonic TV er den samme som i Android TV og Google TV; MediaTek.Det er det sikkert, hvis du refererer til mit nuværende Panasonic FX780 og et eller flere specifikke Android/Google TV.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.