Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mikael B.P.
Hej.
Kan det passe, at jeg ikke kan geninstallere Infuse Pro 6.7 på en Apple TV 4K (32 GB). Når jeg forsøger, får jeg melding om manglende lagerplads. Jeg har forsøgt at slette DR appen (og andre), men problemet forsvinder ikke. Bør der ikke være plads til Infuse (som tidligere har kørt problemfrit)?
Vedhæftede filer
IMG_3315.jpeg
IMG_3315.jpeg (2.75 MiB) Vist 3553 gange
IMG_3314.jpeg
IMG_3314.jpeg (3.21 MiB) Vist 3553 gange
Brugeravatar
Af disqus_Cr1DFvT0xq
Man kan ikke se på ATV hvor meget plads man har tilbage eller hvor meget der bliver brugt, kun hvor meget de installerede apps fylder. Lidt nederen.
Men hvis du ellers har plads :) så prøv at installere en app der hedder "TV info" fra appstore, den er gratis og vil afsløre hvor meget plads der bliver brugt og hvor meget du har tilbage.

Det kan også være hvis du bruger screensavers at de er begyndt at fylde for meget.
Du kan prøve at deaktivere screensavers hvilket ikke sletter dem men det kan være det virker til at at du kan installere infuse.
Hvis ikke så er en reset også en løsning :).

Jeg har ikke selv erfaring med dette problem. Det kan være andre har og ved præcis hvad man skal gøre.
Af Mikael B.P.
Tusind tak for dit svar.
Det hjalp at slå screensaver fra, så nu er den gode, gamle version af Infuse atter installeret :)
Jeg kunne også installere info app’en, og jeg kan da godt se, det kniber med pladsen :D
Måske et total reset vil være en god ide.
Vedhæftede filer
IMG_3316.jpeg
IMG_3316.jpeg (2.61 MiB) Vist 3520 gange
Brugeravatar
Af disqus_Cr1DFvT0xq
Den skulle meget gerne selv kunne finde ud af at nedprioritere screensavers ved pladsmangel når du vil installere nye apps, men har fejlet.
Screensavers kan ifølge producenten fylde op til 950 mb pr. stk.

Det jeg ville have ment før var egentlig ikke at du skulle slå screensavers fra men at du skulle slå download af screensavers fra :).