Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Nu skrives at Waoo stiger samlet med over 100 kr. pr. måned og så er der noget med det nok vedtages, at der kommer moms på TV pakkerne så de stiger 15-20 kr.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Håber at rigtig mange vil opsige så det kommer til at gøre rigtigt ondt hos udbyderne.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvis ikke de kan lære fra det at det er blevet for dyrt, så forstår de ikke at nu er det for meget.
Af JornH
Jeg har fået besked om Norlys 1000/1000 stiger med 10 kr. men

Norlys TV stiger nok også, er ikke kommet mail om det, men det viser sig Viaplay Total er incl. i prisen jeg nu betaler, jeg har fået opsagt det Viaplay jeg betalte 639 kr. pr. Måned til, men fik at vide Viaplay ikke ville have Viaplay Vinter igen, men det har de. Kan se det med Total fra Norlys.
Brugeravatar
Af Radiomanden
ja det er meget nemt at få lov til at købe sig fattig. Det kan kun bremses ved at opsige.
Af JornH
Ja, jeg ville have Viaplay med Sport, men ved et uheld fik jeg bestildt incl. deres kanaler, men havde ellers fået besked on Total ikke mere var incl. hos Norlys, ingen grund til at betale de kanaler 2 gange og som jeg sjældent ser.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja der er mange kanaler der ikke ønskes at betale for, vil aldrig mere betale for kanaler med afbrydelser, det er ikke pengene værd at få det lort i hovedet.
Af JornH
Lige om lidt starter dame golf på Viasat Golf kanalen uden reklamer, det var pga. golf jeg fik Sport, da det kun blev sendt på Viaplay, nu har de langrend på ski som er min fave sport. Meget af det vintersport vises kun på Viaplay. F1 er også uden reklamer…
Men er det ca. 50 kr. Norlys stor pakke stiger med tager jeg det med…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Sport afbryde jo aldrig, det er alt alt for vigtigt, de ville jo nok tabe kunder meget hurtigt med konstante afbrydelser, men er andre kunder ikke lige så vigtige,? Åbenbart ikke.
Af JornH
Det stiger også hos andre, men hvad er det lige prisen stiger til hos Norlys?

Jeg kan se skiløb på Viaplay, selvom jeg har det fra Norlys, men det er ikke Premium man har…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Norlys priser 2025

Den 1. januar 2025 stiger prisen på Lille tv-pakke med 20 kr./md., Mellem tv-pakke med 30 kr./md. og Stor tv-pakke med 40 kr./md. Den 1. januar 2025 stiger gebyret på indbetalingskort fra 49 kr. til 59 kr. pr. regning, og gebyret for betaling via Betalingsservice stiger fra 9,75 kr. til 15 kr. pr. regning.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1731312193
Af PeterD
Er det ikke lige til højrebenet ?

Læg ALLE kanaler som sender sport over i en/flere sportspakke(r) og forbyd hovedkanalerne som sender (og betaler 100% skat og moms ) fra Danmark, at have nogen form for sport i deres indhold, så kan priserne holdes i ro.

Vil du se sport så koster det.

Vil du IKKE se sport så holdes prisen uden at stige.