Log ind med sociale netværk
29 apr 2008, 09:46
Jeg har ikke nogen speciel summen - ikke noget der på nogen måde kan gernere nogen i hvert flad.
MEN
Jeg har til gengæld købt mit TV hos knot.dk også - og jeg må da indrømme at jeg bliver temmelig bekymret, hvis det er den "service" man får stillet i udsigt?
Jeg bor i Århus, og har på ingen måde selv mulighed for at transpotere TV'et nogen steder hen - kan det virkelig passe at, hvis der sker noget med ens TV, så skal man selv sørge for fragten til Infocare (eller hvor det nu end skal tjekkes)
knot.dk skrev herinde da tilbuddet på PX80 var aktuelt, kunne vi ikke lige få en afklaring på det her?
MEN
Jeg har til gengæld købt mit TV hos knot.dk også - og jeg må da indrømme at jeg bliver temmelig bekymret, hvis det er den "service" man får stillet i udsigt?
Jeg bor i Århus, og har på ingen måde selv mulighed for at transpotere TV'et nogen steder hen - kan det virkelig passe at, hvis der sker noget med ens TV, så skal man selv sørge for fragten til Infocare (eller hvor det nu end skal tjekkes)
knot.dk skrev herinde da tilbuddet på PX80 var aktuelt, kunne vi ikke lige få en afklaring på det her?
29 apr 2008, 11:37
Vi skal nok lige følge op på dette når vi har hørt fra knot.dk. Rasmus retter henvendelse til dem.
30 apr 2008, 16:15
Jeg har netop snakket med Thomas, som ejer Knot.dk.
Alle Tv bør hentes på adressen, når der reklameres på dem ifølge Panasonic garantien.
Proceduren er, at man tager kontakt til Knot.dk, som efterfølgende sender en mail med nærmere information, hvor der også henvises til en af de autoriserede servicepartnere.
Montex: Jeg ved ikke præcis hvad der er sket i din sag, men Thomas beklager hvert fald forløbet. For det er meningen, at det skal afhentes på adressen. Tag eventuelt kontakt til Thomas, hvis der skulle være tvivl, så er jeg sikker på, at han meget gerne vil hjælpe.
Alle Tv bør hentes på adressen, når der reklameres på dem ifølge Panasonic garantien.
Proceduren er, at man tager kontakt til Knot.dk, som efterfølgende sender en mail med nærmere information, hvor der også henvises til en af de autoriserede servicepartnere.
Montex: Jeg ved ikke præcis hvad der er sket i din sag, men Thomas beklager hvert fald forløbet. For det er meningen, at det skal afhentes på adressen. Tag eventuelt kontakt til Thomas, hvis der skulle være tvivl, så er jeg sikker på, at han meget gerne vil hjælpe.
30 apr 2008, 17:10
Nu er problemet jo ikke at de ikke vil afhente skærmen, men at fejlfinding finder sted andre steder end på adressen. Det har tidligere været kørt op til at Panasonic ville stille med en mand der vurderede om skærmen skulle tages med, så man slap for at skulle betale 1000 kr. i straf hvis en tekniker vurderede at alt var som det skulle være.
Så længe man som forbruger ikke ved hvilke kriterier der opstilles for at en skærm er defekt, så kan det hurtigt blive dyrt at få nogen til at se på skærmen. Når man ikke kan komme i kontakt med service-partneren, så er man lidt på herrens mark.
Så længe man som forbruger ikke ved hvilke kriterier der opstilles for at en skærm er defekt, så kan det hurtigt blive dyrt at få nogen til at se på skærmen. Når man ikke kan komme i kontakt med service-partneren, så er man lidt på herrens mark.
30 apr 2008, 22:14
Alternativet (og så som jeg troede at det ville foregå) vil være at der kommer en panasonic tekniker, vurder om tv'et er normalt, måske tager det med og så kommer med det når det er fixet.
yakken skrev:Nu er problemet jo ikke at de ikke vil afhente skærmen, men at fejlfinding finder sted andre steder end på adressen. Det har tidligere været kørt op til at Panasonic ville stille med en mand der vurderede om skærmen skulle tages med, så man slap for at skulle betale 1000 kr. i straf hvis en tekniker vurderede at alt var som det skulle være.Præcis. De ville godt hente det, men hvis de så vurderede at alt er som det skal være så skal jeg betale 600 for fragt og 300 i teknikergebyr, og det synes jeg nu ikke ligefrem er god service (og der er ellers sagt rigtig meget godt om panasonic service). En af de ting som jeg synes var rigtig nice var lige netop det med at panasonic selv kommer ud og vurder fejlen. Nu bor jeg ikke længere end 5-10 min i bil fra det Infocare, men for det første så skal jeg transporter tv derhen (og plasma er ikke jordens nemmest tv type at transpoter), jeg skal undvære tv'et, måske betale teknikergebyr og have besvær med at få det hjem igen + at jeg ikke har den store tiltro til Infocare efter den "kundeservice" de indtil videre har leveret.
Alternativet (og så som jeg troede at det ville foregå) vil være at der kommer en panasonic tekniker, vurder om tv'et er normalt, måske tager det med og så kommer med det når det er fixet.
30 apr 2008, 23:49
Ring venligst til os på fredag hvor vi har åbent igen
Du skulle ikke kontakte infocare har vi aldrig sagt. Du skal bruge Powermill, eller service center nord / fyn som vi har super gode oplevelser med.
Vi tales ved fredag så vi kan finde løsningen på dit problem.
Montex skrev:Hej Montex.yakken skrev:Nu er problemet jo ikke at de ikke vil afhente skærmen, men at fejlfinding finder sted andre steder end på adressen. Det har tidligere været kørt op til at Panasonic ville stille med en mand der vurderede om skærmen skulle tages med, så man slap for at skulle betale 1000 kr. i straf hvis en tekniker vurderede at alt var som det skulle være.Præcis. De ville godt hente det, men hvis de så vurderede at alt er som det skal være så skal jeg betale 600 for fragt og 300 i teknikergebyr, og det synes jeg nu ikke ligefrem er god service (og der er ellers sagt rigtig meget godt om panasonic service). En af de ting som jeg synes var rigtig nice var lige netop det med at panasonic selv kommer ud og vurder fejlen. Nu bor jeg ikke længere end 5-10 min i bil fra det Infocare, men for det første så skal jeg transporter tv derhen (og plasma er ikke jordens nemmest tv type at transpoter), jeg skal undvære tv'et, måske betale teknikergebyr og have besvær med at få det hjem igen + at jeg ikke har den store tiltro til Infocare efter den "kundeservice" de indtil videre har leveret.
Ring venligst til os på fredag hvor vi har åbent igen
01 maj 2008, 10:18
Knot.dk skrev:Ja men det er også powermill jeg har kontaktet men de er vidst blevet opkøbt af infocare. Efter at have ringet til "powermill" skrev jeg til den mail der står på powermills hjemmeside og den slutter med @infocare.dk. Der står også under nyheder noget med at de er slået sammen.Montex skrev:Hej Montex.yakken skrev:Nu er problemet jo ikke at de ikke vil afhente skærmen, men at fejlfinding finder sted andre steder end på adressen. Det har tidligere været kørt op til at Panasonic ville stille med en mand der vurderede om skærmen skulle tages med, så man slap for at skulle betale 1000 kr. i straf hvis en tekniker vurderede at alt var som det skulle være.Præcis. De ville godt hente det, men hvis de så vurderede at alt er som det skal være så skal jeg betale 600 for fragt og 300 i teknikergebyr, og det synes jeg nu ikke ligefrem er god service (og der er ellers sagt rigtig meget godt om panasonic service). En af de ting som jeg synes var rigtig nice var lige netop det med at panasonic selv kommer ud og vurder fejlen. Nu bor jeg ikke længere end 5-10 min i bil fra det Infocare, men for det første så skal jeg transporter tv derhen (og plasma er ikke jordens nemmest tv type at transpoter), jeg skal undvære tv'et, måske betale teknikergebyr og have besvær med at få det hjem igen + at jeg ikke har den store tiltro til Infocare efter den "kundeservice" de indtil videre har leveret.
Ring venligst til os på fredag hvor vi har åbent igenDu skulle ikke kontakte infocare har vi aldrig sagt. Du skal bruge Powermill, eller service center nord / fyn som vi har super gode oplevelser med.
01 maj 2008, 15:01
Montex skrev:Bare du ringer imorgen så finder vi en løsningKnot.dk skrev:Ja men det er også powermill jeg har kontaktet men de er vidst blevet opkøbt af infocare. Efter at have ringet til "powermill" skrev jeg til den mail der står på powermills hjemmeside og den slutter med @infocare.dk. Der står også under nyheder noget med at de er slået sammen.Montex skrev: Præcis. De ville godt hente det, men hvis de så vurderede at alt er som det skal være så skal jeg betale 600 for fragt og 300 i teknikergebyr, og det synes jeg nu ikke ligefrem er god service (og der er ellers sagt rigtig meget godt om panasonic service). En af de ting som jeg synes var rigtig nice var lige netop det med at panasonic selv kommer ud og vurder fejlen. Nu bor jeg ikke længere end 5-10 min i bil fra det Infocare, men for det første så skal jeg transporter tv derhen (og plasma er ikke jordens nemmest tv type at transpoter), jeg skal undvære tv'et, måske betale teknikergebyr og have besvær med at få det hjem igen + at jeg ikke har den store tiltro til Infocare efter den "kundeservice" de indtil videre har leveret.Hej Montex.
Ring venligst til os på fredag hvor vi har åbent igenDu skulle ikke kontakte infocare har vi aldrig sagt. Du skal bruge Powermill, eller service center nord / fyn som vi har super gode oplevelser med.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto