Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg skrev Multikanal grundet jeg på et engelsk forum fald over en med samme problem, og det blev løst ved at indstille til Multikanal.

Fixed it.

seems the setting on the TV was causing the problem. Digital Audio Format was set to Multichannel (bypass). Switching this to just multi channel seemed to do the trick.

https://helpforum.sky.com/t5/Sky-Stream ... -p/4690705
Hvis ikke det er der nu, så sker der jo ikke noget ved at lave nulstilling og se om det kommer tilbage. Hvis ikke så må du kontakte Apple angående det.
Brugeravatar
Af karuso
Hej Rasmus,har jeg tænkt på, jeg havde 3 emailadr. En gammel en jeg slettede plus en mere som jeg ikke ville bruge mere, det var et sted i Apple menuen, den ene kunne jeg tænke mig var brugt,sååååå
Super at det blev løst med lyden. Tak for tilbagemeldingen :)

Filmbiblioteket er ikke bundet op på boksen (eller andre enheder). Det er alene bundet op på ens Apple ID, så det må være sket da du fjernede de andre Apple ID. Prøv at tilføj dine gamle Apple ID i kontrolcentret på Apple TV igen så burde filmbiblioteket dukke op (kun når du er logget ind på den aktuelle Apple ID-profil).
På nogle afspillere holder man en bestemt knap nede, så komme den info frem, på Android er det OK knappen.
Ok, det er kun på de App's jeg har brugt funktionen.