Jeg har også fået denne skærm hjem i går. Det tog godt nok 15 dage efter bestilling, men det skyldtes nok påskedagene plus at skærmen åbenbart var i restordre, selv om der stod den var på lager på hjemmesiden.
Min er med et AUO M240UW01 V0 panel ifølge servicemenuen (kommer frem ved at holde menu-knappen nede og trykke +), men klistermærket bag på skærmen (findes ved at lyse ind gennem ventilationshullerne i bunden bag på) siger det er et M240UW01 V3, men der er nok heller ikke den store forskel på de to paneler. Der er altså tale om et P-MVA panel, som også bruges i BenQ FP241W.
Skærmen giver et fornuftigt billede efter min mening, jeg har ikke kunnet finde nogle døde pixels, og der er heller ikke noget backlight bleeding.
Jeg kan ikke fremprovokere nogen former for trailing eller ghosting, men til gengæld er der tydelig banding ved gradienter. Betragtningsvinklerne er fine, men farverne bliver lidt blege når man ser skærmen fra siden. Den antireflektive overflade, gør nok også at farverne ikke virker helt så dybe og gennemtrængende, som de kunne have været.
Jeg synes slet ikke skærmen er så plastic-agtig som man kunne frygte. Den knirker f.eks. ikke ligesom min Fujitsu bærbar :P Dog er foden lidt billig, men den fungerer udemærket. Den blå lysdiode er selvf. irreterende, men den kan man jo bare klistre til
Jeg er alt i alt super godt tilfreds med skærmen, og er allerede ved at vænne mig til størrelsen (kommer fra 17" CRT). Jeg kan godt anbefale folk at købe den. For kun 2300 inkl. VAT og levering er det sku et røverkøb