23. jul 2024, 17:30
Det kan godt være de "selv vil teste tingene/skal være sikker i deres sag", før de kan returnere beløbet på ens kort.
Edit. De skriver selv:
" Hvis du ikke er tilfreds med dit nye produkt, afhenter vi gratis inden for 30 dage og giver dig det fulde beløb retur. Bemærk venligst at varen skal være i væsentligt samme stand som ved modtagelse."
"Hvis du har købt varen i et varehus, bedes du også henvende dig fysisk med varen samt din købskvittering. Ved onlineordrer, du har fået leveret, kan du returnere varen fysisk i butikken, eller du kan kontakte kundeservice for at lave en aftale om afhentning."
https://support.bilka.dk/hc/da/articles ... 6kke-varer
Morten1 skrev: ↑23. jul 2024, 17:08Plejer det at være svært at få penge tilbage af Dansk Supermarked ?steadi skrev: ↑22. jul 2024, 23:02De vil sandsynligvis være bedst stillet såfremt de får beskrevet problematikken i Bilka og selv foreslår at købe en anden model - under forudsætning af ar Bilka tager det andet retur.henrik.yde skrev: ↑22. jul 2024, 22:42 Det er desværre et kendt problem med visse af Samsungs (billige) modeller. Der er sikkert tale om et mismatch mellem TV og kortlæser. Men heldigvis er der jo returret på TVet endnu. Var det iøvrigt ikke dig der spurgte om hjælp i en anden tråd vedr. køb af TV til forældrene ? Hvis det var mig ville jeg bytte til et andet TV, og gerne et andet mærke. Iflg pricerunner står TVet til knap 7000,- kr. Og til den pris findes der langt bedre TV.Jeps, det var mig i den anden tråd. De løb hurtigere end jeg og valgte uden jeg reelt nåede ind over...
De har givet lige over 4000 kr. for tv'et i Bilka, som mig bekendt ikke har returret på tv, når først det er åbnet - sådan stod der i hvert fald på min pc monitor købt i Bilka.
For 4000 kr. har jeg svært ved at finde noget at anbefale.
Jeg synes ikke jeg fandt så meget omkring Samsung og CI-kort, men hvis det er en kendt problemstilling, så er det i hvert fald ikke optimalt. Så må se om Bilka vil tage tv'et retur udenfor deres betingelser - har du evt. et link el. lignende, hvor der står bare lidt om problemet?
Så vil jeg mene, at de har en god sag og siger en ekspedient først nej, så bed om at tale med afdelingens leder.
Det kan godt være de "selv vil teste tingene/skal være sikker i deres sag", før de kan returnere beløbet på ens kort.
Edit. De skriver selv:
" Hvis du ikke er tilfreds med dit nye produkt, afhenter vi gratis inden for 30 dage og giver dig det fulde beløb retur. Bemærk venligst at varen skal være i væsentligt samme stand som ved modtagelse."
"Hvis du har købt varen i et varehus, bedes du også henvende dig fysisk med varen samt din købskvittering. Ved onlineordrer, du har fået leveret, kan du returnere varen fysisk i butikken, eller du kan kontakte kundeservice for at lave en aftale om afhentning."
https://support.bilka.dk/hc/da/articles ... 6kke-varer