22 jul 2024, 22:00
#360218
Mine forældre har netop købt et Samsung, model TQ50Q60C, men er stødt på problemer med at få tv'et til at genkende CI+ kortet fra Norlys.
Jeg har ingen erfaring med hverken CI+ eller Norlys, så forhåbentlig er der en eller to her, der har.
TV'et melder blot "Antenne-kabel: Intet signal", når ci+ kortet er isat. Men, tv-guiden er opdateret, så en form for signal går igennem.
Kortet fungerer som det skal, når det isættes deres harddisk-optager.
TV'et er opdateret til nyeste software.
Samsung har blot anbefalet at re-installere tv'et af flere omgange, men det har ikke virket. Norlys har ikke været behjælpelige.
Mit bedste bud er, at det enten er et defekt CI-modul i tv'et eller et mismatch mellem software-versionen i kortet og så tv'et... men hvordan opdateres kortet?
Nogle bud på hvad, at problemet kan være?
Jeg har ingen erfaring med hverken CI+ eller Norlys, så forhåbentlig er der en eller to her, der har.
TV'et melder blot "Antenne-kabel: Intet signal", når ci+ kortet er isat. Men, tv-guiden er opdateret, så en form for signal går igennem.
Kortet fungerer som det skal, når det isættes deres harddisk-optager.
TV'et er opdateret til nyeste software.
Samsung har blot anbefalet at re-installere tv'et af flere omgange, men det har ikke virket. Norlys har ikke været behjælpelige.
Mit bedste bud er, at det enten er et defekt CI-modul i tv'et eller et mismatch mellem software-versionen i kortet og så tv'et... men hvordan opdateres kortet?
Nogle bud på hvad, at problemet kan være?
