Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wildt
Det er små 3 uger siden min første mail desangående, så der kan vist ikke herske nogen tvivl om at de har valgt at ignorere mig.
Brugeravatar
Af yksa
Wildt skrev:Det er små 3 uger siden min første mail desangående, så der kan vist ikke herske nogen tvivl om at de har valgt at ignorere mig.
du kan jo da også ringe til dem
Af Wildt
Som allerede nævnt har de har jo bevist at en mundtlig aftale ikke kan bruges til noget.
Af Cream
Til trods for mine tidligere gode erfaringer med SHG, så må jeg desværre melde at jeg på det sidste har været ret uheldig med SHG:

- leverings tider der bliver rykket, fra 2 uger, til 5 uger
- varer der ikke svarer til billederne på deres side, og således ikke kan monteres i en almindelig PC.
- og det har været næsten umuligt at komme i kontakt med dem pr. Email.
- deres RMA system er for begrænset i valgmuligheder, og derfor i mit tilfælde ikke til at bruge, da ingen af mulighederne berørte mit problem.

(om et par uger burde jeg modtage indmaden til min nye PC, så skal jeg nok melde tilbage om et forløb smertefrit)
Brugeravatar
Af yksa
Cream skrev:Til trods for mine tidligere gode erfaringer med SHG, så må jeg desværre melde at jeg på det sidste har været ret uheldig med SHG:

- leverings tider der bliver rykket, fra 2 uger, til 5 uger
- varer der ikke svarer til billederne på deres side, og således ikke kan monteres i en almindelig PC.
- og det har været næsten umuligt at komme i kontakt med dem pr. Email.
- deres RMA system er for begrænset i valgmuligheder, og derfor i mit tilfælde ikke til at bruge, da ingen af mulighederne berørte mit problem.

(om et par uger burde jeg modtage indmaden til min nye PC, så skal jeg nok melde tilbage om et forløb smertefrit)
det må du godt.

ps deres lagermedarbejdere strejker p.g.a lønnen
Af vipermanden
jeg har handlet meget som mange af mine kammerter hos SHG og der har aldrig været noget bøvl af nogen art. Derimod har jeg haft bøvl med Getmore
Senest rettet af vipermanden 30 apr 2008, 23:32, rettet i alt 1 gang.
Af Denner
Jeg har haft rigtigt gode erfaringer med Justbuyit.dk de er billige og deres produkter er IKKE parallelimport :)
Af Wildt
Nå, et godt halvt år efter jeg oprettede klagesagen mod SHG har jeg netop fået en opringing fra FKN som fortæller at SHG har indviliget i at tilbagebetale hele beløbet.

Det ændrer nu ikke på at jeg er færdig med at handle hos dem.
Af Eiberg
Har for 65000 kr. hos SHG siden 2003. Har haft enkelte reklamationer der gået lige efter bogen.
Har også returneret varer helt uden problemer og har aldrig haft et problem med deres kundeservice (ikke fordi den har været anvendt mere end maks. 1-2 gange =))