Log ind med sociale netværk
02 okt 2007, 21:14
#24487
Til trods for mine tidligere gode erfaringer med SHG, så må jeg desværre melde at jeg på det sidste har været ret uheldig med SHG:
- leverings tider der bliver rykket, fra 2 uger, til 5 uger
- varer der ikke svarer til billederne på deres side, og således ikke kan monteres i en almindelig PC.
- og det har været næsten umuligt at komme i kontakt med dem pr. Email.
- deres RMA system er for begrænset i valgmuligheder, og derfor i mit tilfælde ikke til at bruge, da ingen af mulighederne berørte mit problem.
(om et par uger burde jeg modtage indmaden til min nye PC, så skal jeg nok melde tilbage om et forløb smertefrit)
- leverings tider der bliver rykket, fra 2 uger, til 5 uger
- varer der ikke svarer til billederne på deres side, og således ikke kan monteres i en almindelig PC.
- og det har været næsten umuligt at komme i kontakt med dem pr. Email.
- deres RMA system er for begrænset i valgmuligheder, og derfor i mit tilfælde ikke til at bruge, da ingen af mulighederne berørte mit problem.
(om et par uger burde jeg modtage indmaden til min nye PC, så skal jeg nok melde tilbage om et forløb smertefrit)
03 okt 2007, 19:49
#24517
ps deres lagermedarbejdere strejker p.g.a lønnen
Cream skrev:Til trods for mine tidligere gode erfaringer med SHG, så må jeg desværre melde at jeg på det sidste har været ret uheldig med SHG:det må du godt.
- leverings tider der bliver rykket, fra 2 uger, til 5 uger
- varer der ikke svarer til billederne på deres side, og således ikke kan monteres i en almindelig PC.
- og det har været næsten umuligt at komme i kontakt med dem pr. Email.
- deres RMA system er for begrænset i valgmuligheder, og derfor i mit tilfælde ikke til at bruge, da ingen af mulighederne berørte mit problem.
(om et par uger burde jeg modtage indmaden til min nye PC, så skal jeg nok melde tilbage om et forløb smertefrit)
ps deres lagermedarbejdere strejker p.g.a lønnen
21 okt 2007, 21:09
#25324
jeg har handlet meget som mange af mine kammerter hos SHG og der har aldrig været noget bøvl af nogen art. Derimod har jeg haft bøvl med Getmore
Senest rettet af vipermanden 30 apr 2008, 23:32, rettet i alt 1 gang.
24 apr 2008, 15:11
#35935
Nå, et godt halvt år efter jeg oprettede klagesagen mod SHG har jeg netop fået en opringing fra FKN som fortæller at SHG har indviliget i at tilbagebetale hele beløbet.
Det ændrer nu ikke på at jeg er færdig med at handle hos dem.
Det ændrer nu ikke på at jeg er færdig med at handle hos dem.
Monitor: LG W2600HP
TV: Philips 50" LED-TV 50PFL3008T
3D Projektor: Panasonic PT-AT5000E
TV: Philips 50" LED-TV 50PFL3008T
3D Projektor: Panasonic PT-AT5000E
24 apr 2008, 22:01
#35949
Har for 65000 kr. hos SHG siden 2003. Har haft enkelte reklamationer der gået lige efter bogen.
Har også returneret varer helt uden problemer og har aldrig haft et problem med deres kundeservice (ikke fordi den har været anvendt mere end maks. 1-2 gange =))
Har også returneret varer helt uden problemer og har aldrig haft et problem med deres kundeservice (ikke fordi den har været anvendt mere end maks. 1-2 gange =))
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto
