Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Normalt så skilter en leverandør ret kraftigt med det hvis en vare ikke er parallelimporteret. Til den pris må du dog med 99% sandsynlighed indstille dig på at det IKKE er en dansk model.
Af zyckelmaster
NB Radio er billigste panasonicforhandler lige nu
Af Gumme82
Hmmmm...Hvad ville i gøre? Købe med Panasonic Garanti til 10k eller købe uden til 8k? :S
Af TYBO
Nu er der flere her som har bestilt hos komplett som har en kanon service også hvis der var noget galt med TVet.
Jeg ville helt klart spare de 2000kr.
Af aaroe
Efter min opfattelse, så drejer det sig også meget om at finde en forhandler som man ved er i orden, og som sandsynligvis ikke lige går nedenom og hjem i morgen, eksempelvis Komplett.dk

2000 bananer er sgu meget at spare i mine øjn, ja det svarer jo til at spare momsen... 8)

Jeg troede faktisk at Komplett var på hifipriser.dk, men det er ikke at finde på listen over PX80 forhandlere.
http://www.hifipriser.dk/Products/listp ... 49&Vis=All
Af aaroe
Ok :)

Jeg har netop lige haft en dialog med Komplett, ang. hvordan en evt. reklamationssag bliver behandlet.

Hvis varen vejer 30kg eller derover, så arrangerer Komplett en "local pick up" på kundens adresse.

PX80'eren ligger desværre lige på grænsen, så den går ikke ind under denne service. Således er det kundens ansvar at embalere tv'et forsvarligt og tage kontakt til et fragtfirma, vel at mærke for egen regning.

For mig lyder dette temmelig bøvlet, for ikke at sige meget... Man er vel nærmest nødt til at gemme kassen som tv'et blev leveret i. Når man så eksempelvis vader ned med sin monster kasse på posthuset, hvordan får man så lige arrangeret således at tv'et forbliver i oprejst tilstand? Skal man fæstne kassen til en europa-palle med båndstrammere, eller hvordan faen bærer man sig ad?

Så havde det været en del nemmere, hvis forhandleren var i nærheden, hvilket desværre ikke er tilfældet med Komplett, da jeg bor i Århus...
Af nogetmedx
TYBO skrev: Jeg mener faktisk at disse yder dansk garenti men er ikke 100% sikker:
Jeg ringede lige til dem, og de har parallelimporteret deres TV, men de yder 6 mnd. garanti på der regning, og ellers er der 18 mnd. reklamtionret.
Af kasper_j
aaroe skrev:, vel at mærke for egen regning.
Den holder ikke i retten, skal en fejl udbedres indenfor fristen for reklamations ret skal sælger dække alle udgifter - også forsendelse. Dog kan du komme ud for at du selv må betale fragtfirmaet i første omgang, for så at få pengene refunderet siden.
Af Puryx
aaroe skrev:Så havde det været en del nemmere, hvis forhandleren var i nærheden, hvilket desværre ikke er tilfældet med Komplett, da jeg bor i Århus...
Hvis du bor i Århus vil jeg da anbefale dig at kigge her hos PPRadio: http://www.ppradio.dk/235-147-211-plasma_2008.htm :)

Jeg synes helt sikkert at prisen er konkurrencedygtig, specielt taget i betragtning af at PPRadio er fuldt ud Autoriseret Panasonic forhandler, og Panasonic center.
Af Gumme82
Bor desværre i Aalborg, så hvis du kender en god forhandler der, ville det da være nice ;)
Af Gumme82
Btw, mange tak for hjælpen. Har besluttet mig for at købe PX80, så snart der kommer penge ind d. 1 ;) Super forum.
Af aaroe
Puryx skrev:
aaroe skrev:Så havde det været en del nemmere, hvis forhandleren var i nærheden, hvilket desværre ikke er tilfældet med Komplett, da jeg bor i Århus...
Hvis du bor i Århus vil jeg da anbefale dig at kigge her hos PPRadio: http://www.ppradio.dk/235-147-211-plasma_2008.htm :)

Jeg synes helt sikkert at prisen er konkurrencedygtig, specielt taget i betragtning af at PPRadio er fuldt ud Autoriseret Panasonic forhandler, og Panasonic center.
Super... Tak for det, dem kendte jeg slet ikke :)
Kan godt lide når forhandleren ikke ligger længere væk, end man kan tage cyklen derhen, og for den sags skyld selv transportere tv'et hjem, og retur til forhandleren hvis der bliver problemer... (måske ikke lige på cyklen :D )

Kom forresten lige til at tænke på noget. Når man er autoriseret Panasonic forhandler, er kunden så ikke dækket ind, således at tv'et bliver hentet hjemme hos en, hvis der opstår en reklamation? Sådan en aftale kan jeg forstå at NB Radio i Roskilde har...
Af noob
Jeg købte en fladskærm i Panasonic Center i Herning. Hvis noget går galt med min fladskærm ringer jeg bare og de henter, reparerer og leverer den tilbage til mig igen.