Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nicolade
Jamen, jeg savner heller ikke 100Hz, så måske derfor. O_O

Og min LCD understøtter netop 1080/24p, synes nu også det er svært at se forskel på 24 og 25. :(
Af aaroe
40 tommer udgaven ligger nu på hifipriser til knap 11.000.
Nogen der ved om det er noget værd?
Brugeravatar
Af Stefan V
Jeg tilføjer lige et link W4000 på Hifipriser.dk
Det er godt nok billigt! Det er da også lidt underligt at det kommer så tidligt. Sony har jo sat release til maj :o
Men det er jo sikkert fordi det er paralel-import. Jeg ville da umiddelbart tro at det er lidt bedre end W3000 når det er en nyere version. Nogen der har set test på nettet af W4000?
Af aaroe
Stefan V skrev:Jeg tilføjer lige et link W4000 på Hifipriser.dk
Det er godt nok billigt! Det er da også lidt underligt at det kommer så tidligt. Sony har jo sat release til maj :o
Men det er jo sikkert fordi det er paralel-import. Jeg ville da umiddelbart tro at det er lidt bedre end W3000 når det er en nyere version. Nogen der har set test på nettet af W4000?
EdbBiksen påstår at deres Sony produkter ikke er parallelimporteret, så det må vi vel gå ud fra er rigtigt... Glæder mig til der kommer et review af giraffen :)

http://www.edbbiksen.dk/shop/sony-40%22 ... 7809p.html
Af Zacho
Redigeret af Flatpanels.dk
Af aaroe
Zacho skrev:Redigeret af Flatpanels.dk
Det vil jeg da ikke udelukke :)
Men først vil jeg gerne lige læse et par reviews, inden jeg beslutter mig. Pt. er jeg solgt til et Panasonic PX80 :)
Af Zacho
PX80 er også en dejllig eftertragtet model. :)

Lige pt. kører vi kun Sony da der er ret stor hype omkring deres w4000 selvom den ikke er udkommet endnu. Det lader også til at trækker folk til med den indbyggede DVB-C.. Vi må håbe Philips, Panasonic osv. snart følger trop.

\\Steven Erik Zacho
Af kasper_j
Jeg kunne bestemt godt være interesseret i W4000, dog vil jeg gerne læse en test eller 2 inden køb - og helst også se det "live" med egne øjne.

Men helt sikkert et godt initiativ - jeg vil bare gerne vide lidt mere om tv'et end Sonys pressemateriale inden køb :)
Af penther
har set den, den er meget flot i farverne, vil nok skyde på det stadig er paralle import men det har ikke det store at sige med sony, hvis butikken (som vel giver reklamationsret), det er mere samsung som har andre regler.
det er en meget god skærm, kunne dog godt savne en update af x modellen, men til sep skulle der være blueray og bedre computer i, så må vi se, men tro nu jeg hopper på pioneers g9 50"h hvis den ikke hakker for meget :) men kan sige at prisen bliver meget god for w modellerne
Af aaroe
Mon det kan hamle op med Panasonic PX80?
Af Eiberg
aaroe skrev:
Stefan V skrev:Jeg tilføjer lige et link W4000 på Hifipriser.dk
EdbBiksen påstår at deres Sony produkter ikke er parallelimporteret, så det må vi vel gå ud fra er rigtigt... Glæder mig til der kommer et review af giraffen :)

http://www.edbbiksen.dk/shop/sony-40%22 ... 7809p.html
Løgn og latin... Ellers har de satme nogle syge priser de køber indtil, hvor selv store kæder ikke kan være med.