Log ind med sociale netværk
13 apr 2008, 19:11
Jeg tilføjer lige et link W4000 på Hifipriser.dk
Det er godt nok billigt! Det er da også lidt underligt at det kommer så tidligt. Sony har jo sat release til maj
Men det er jo sikkert fordi det er paralel-import. Jeg ville da umiddelbart tro at det er lidt bedre end W3000 når det er en nyere version. Nogen der har set test på nettet af W4000?
Det er godt nok billigt! Det er da også lidt underligt at det kommer så tidligt. Sony har jo sat release til maj
Men det er jo sikkert fordi det er paralel-import. Jeg ville da umiddelbart tro at det er lidt bedre end W3000 når det er en nyere version. Nogen der har set test på nettet af W4000?
Stefan Vestergaard
15 apr 2008, 22:33

http://www.edbbiksen.dk/shop/sony-40%22 ... 7809p.html
Stefan V skrev:Jeg tilføjer lige et link W4000 på Hifipriser.dkEdbBiksen påstår at deres Sony produkter ikke er parallelimporteret, så det må vi vel gå ud fra er rigtigt... Glæder mig til der kommer et review af giraffen
Det er godt nok billigt! Det er da også lidt underligt at det kommer så tidligt. Sony har jo sat release til maj![]()
16 apr 2008, 09:38
PX80 er også en dejllig eftertragtet model. 
Lige pt. kører vi kun Sony da der er ret stor hype omkring deres w4000 selvom den ikke er udkommet endnu. Det lader også til at trækker folk til med den indbyggede DVB-C.. Vi må håbe Philips, Panasonic osv. snart følger trop.
\\Steven Erik Zacho
Lige pt. kører vi kun Sony da der er ret stor hype omkring deres w4000 selvom den ikke er udkommet endnu. Det lader også til at trækker folk til med den indbyggede DVB-C.. Vi må håbe Philips, Panasonic osv. snart følger trop.
\\Steven Erik Zacho
\\Steven Zacho
16 apr 2008, 09:54
Jeg kunne bestemt godt være interesseret i W4000, dog vil jeg gerne læse en test eller 2 inden køb - og helst også se det "live" med egne øjne.
Men helt sikkert et godt initiativ - jeg vil bare gerne vide lidt mere om tv'et end Sonys pressemateriale inden køb
Men helt sikkert et godt initiativ - jeg vil bare gerne vide lidt mere om tv'et end Sonys pressemateriale inden køb
19 apr 2008, 00:03
har set den, den er meget flot i farverne, vil nok skyde på det stadig er paralle import men det har ikke det store at sige med sony, hvis butikken (som vel giver reklamationsret), det er mere samsung som har andre regler.
det er en meget god skærm, kunne dog godt savne en update af x modellen, men til sep skulle der være blueray og bedre computer i, så må vi se, men tro nu jeg hopper på pioneers g9 50"h hvis den ikke hakker for meget
men kan sige at prisen bliver meget god for w modellerne
det er en meget god skærm, kunne dog godt savne en update af x modellen, men til sep skulle der være blueray og bedre computer i, så må vi se, men tro nu jeg hopper på pioneers g9 50"h hvis den ikke hakker for meget
07 maj 2008, 20:06
aaroe skrev:Løgn og latin... Ellers har de satme nogle syge priser de køber indtil, hvor selv store kæder ikke kan være med.Stefan V skrev:Jeg tilføjer lige et link W4000 på Hifipriser.dkEdbBiksen påstår at deres Sony produkter ikke er parallelimporteret, så det må vi vel gå ud fra er rigtigt... Glæder mig til der kommer et review af giraffen
Det er godt nok billigt! Det er da også lidt underligt at det kommer så tidligt. Sony har jo sat release til maj![]()
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto