11 apr 2023, 04:48
Jeg har været lidt forbeholden omkring Samsung, da de ikke opdaterer deres smart del. Men jeg tror billede funktionen opvejer deres smart løsning. Jeg vil tjekke 2022 ud. Ved du hvad 2023 modellen kommer med?
LarsCJ skrev:Hvis der kan smides 500 kr. ekstra oveni, så er Samsung The Frame årgang 2022 måske værd at overveje (koster p.t knap 3.500 kr. - var nede i 3.150 kr. for en uges tid siden).Tak Lars!
Det er et godt all-round Tv med det ekstra plus, at det fungerer fremragende som digital fotoramme til alle familiebillederne.
Min mor har et (dog årgang 2020), men det er ifølge hende det bedste Tv nogensinde (muligvis pga. fotofunktionen ... ). Men hun ser meget Tv både dag og aften i en ret lys stue, hvor det fungerer rigtig godt og og med rimeligt afdæmpede reflekser (den nye 2022-model er markant mere refleksfri).
Hendes eneste anke var fjernbetjeningen - sådan en lille lidt for smart alt-i-en-dims. Men den blev nemt erstattet af en gammeldags med en hob af knapper.
Jeg har været lidt forbeholden omkring Samsung, da de ikke opdaterer deres smart del. Men jeg tror billede funktionen opvejer deres smart løsning. Jeg vil tjekke 2022 ud. Ved du hvad 2023 modellen kommer med?