Dette er ikke første gang der udsendes artikler om hvorvidt alle fladskærme er outdatede, spild af penge og hvordan man snydes så vandet driver.
Sidst var det en artikel om hvordan specifikationerne snød forbrugeren på det groveste, hvor det i sagens natur blot var at skribenten ikke havde styr på hvad han skrev om.
Denne artikel gør præcis det samme - den forsøger at skabe sensationer ved at skræmme folk til at tro at de har købt katten i sækken. Disse artikler skader mere end de gavner når langt hovedparten af de folk der rent faktisk render ud og køber avisen, har ligeså lidt begreb om hvordan tingene hænger sammen som skribenten har (de besøger ikke alle flatpanels bagefter). Så står vi tilbage med en flok vrede forbrugere, der har hidset sig op for ingenting.
Du er velkommen til at klistre din egen definition på dette - du har fået min. Læg venligst mærke til at jeg ikke hæfter begrebet på selve skribenten, men på selve artiklen.
Billedteksten i artiklen burde være nok til at sætte spørgsmålstegn ved skribentens forudsætning for at skrive
Der kommer til at være knas med alle fladskærme, der er solgt med DVB-T-tuner, når det analoge signal ophører.
I stedet for at råbe op om disse ligegyldigheder kunne de lave en artikel om hvordan man i stedet bør forholde sig til skiftet fra MPEG2 til MPEG4. Hvilke implikationer det har for den almene bruger (og ejer af et TV med MPEG2), men det er der bare ikke sensation i. Når der kun sættes negativt fokus så har jeg altså ikke så meget til overs for sladderspalten.