Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
Har generel fået en ret god modtagelse kan jeg læse rundt omkring. Overvejer selv om jeg skal have fundet rat og pedaler frem igen....det er bare en værre tidssluger når man først kommer igang..;-)
Af sokken
Rasmus Larsen skrev: 04 mar 2022, 10:33 Ikke endnu. Det kribler i fingrene, men jeg er ikke engang kommet rigtig i gang med Horizon endnu :((
Det er heller ikke meget jeg har spillet Horizon. Max 10 timer.
jeg har købt GT efter de fine anmeldelser.

Jeg har glædet mig mere til GT end Horizon for sidst jeg har spillet GT var på ps3 så det er ved at være mange år siden.

Så Horizon bliver lagt til side i den næste stykke tid
Brugeravatar
Af bendix
Kan i seriøst godt holde ud og spille Horizon FW? Det er simpelthen for ubehageligt med det shimmering der for mine øjne. Jeg tjekker lige ved hver patch og lukker ned igen når jeg kan se det ikke er fikset. Virkelig ærgerligt
Af sokken
bendix skrev: 04 mar 2022, 16:13 Kan i seriøst godt holde ud og spille Horizon FW? Det er simpelthen for ubehageligt med det shimmering der for mine øjne. Jeg tjekker lige ved hver patch og lukker ned igen når jeg kan se det ikke er fikset. Virkelig ærgerligt
Jeg ser det ikke. Ved ikke om det er fordi mit tv ikke har hdmi 2.1
Brugeravatar
Af bendix
Hvilket TV har du? Nej HDMI versionen burde vel ikke have noget at sige. På Reddit oplever folk problemer med LCD og OLED. Du spiller performance mode ik?
Brugeravatar
Af bendix
Ja det er performance den er mest gal med, altså 60 fps. Omkring opgradering tror jeg kun det er GOW der er den sidste mulighed, men er ikke sikker.
Af Lightyear
bendix skrev: 04 mar 2022, 16:13 Kan i seriøst godt holde ud og spille Horizon FW? Det er simpelthen for ubehageligt med det shimmering der for mine øjne. Jeg tjekker lige ved hver patch og lukker ned igen når jeg kan se det ikke er fikset. Virkelig ærgerligt
Jeg har ingen problemer med spillet på mit LG B7. Måske er jeg for gammel ( ;;) ), men oplever ingen problemer i den retning. Jeg spiller i performance mode. Den anden indstilling synes jeg hakkede sindssygt meget.
Brugeravatar
Af bendix
Hehe det er ihvertfald mærkeligt du ikke ser det, hvor stor er din skærm og afstand til tv’et?

Du oplever ikke disse problemer han berører her?

Senest rettet af bendix 05 mar 2022, 21:15, rettet i alt 1 gang.
Af sokken
Gad vide om jeg er ved at blive blind, for jeg kan ikke se noget af det han forklarer. Især ikke det første.
Er det ligesom stutter? Hvor nogle kan se det og andre ikke.
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 236