27 feb 2022, 10:43
Du har ret, min opfattelse af prisudviklingen er forældet, ser jeg. Det er tættere på et halvt år, før spillene kommer på tilbud nu.
Alex B skrev: ↑27 feb 2022, 07:09Uncharted og The last of us spillene mindes jeg ikke at der var nogle store fejl.sokken skrev: ↑26 feb 2022, 22:38 Hver gang er da vist en stor overdrivelse.Kom gerne med eksempler på spil fra de seneste to generationer, der ingen bug fixes eller patches har modtaget efter release.
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt et ufærdig spil. Tror aldrig det er sket.![]()
Helt fair, hvis du kan leve med de mangler HFW og andre spil har ved launch. Det vil jeg ikke tage fra dig.
Men du må erkende at når man køber spillet 6-12 måneder efter release får man et langt billigere produkt med langt færre fejl. Uanset, hvor små de fejl så måtte være.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.