Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sokken
Alex B skrev: 27 feb 2022, 07:09
sokken skrev: 26 feb 2022, 22:38 Hver gang er da vist en stor overdrivelse.
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt et ufærdig spil. Tror aldrig det er sket.
Kom gerne med eksempler på spil fra de seneste to generationer, der ingen bug fixes eller patches har modtaget efter release. ;)

Helt fair, hvis du kan leve med de mangler HFW og andre spil har ved launch. Det vil jeg ikke tage fra dig.

Men du må erkende at når man køber spillet 6-12 måneder efter release får man et langt billigere produkt med langt færre fejl. Uanset, hvor små de fejl så måtte være.
Uncharted og The last of us spillene mindes jeg ikke at der var nogle store fejl.
Det kan også være du er mere kritisk end mig når det handler om fejl.

Ved godt at der altid er små fejl men dem opdager jeg normalt ikke ellers synes jeg de er så små at de er ligegyldige for mig.

Og er helt klar over at jo ældre spillet er jo billigere men jeg køber faktisk ikke så tit spil.
Nogle gange kan der gå 6 måneder hvor jeg ikke køber spil og når der så endelig udkommer et spil jeg kan lide så har jeg ikke lyst til at vente på at den falder i pris og små fejlene bliver fikset
Jeg døjer pt med en bug i Far Cry 6, som gør at jeg ikke vil kunne gennemføre den ene af de fire hovedområder i spillet. Den NPC jeg skal tale med sidder simpelthen fast 50 meter under jorden midt under en bygning og er umulig at komme til. Pænt irriterende. Der har været adskillige af disse fejl kan jeg se, og nogle af dem har de fikset. Bare ikke den her.
Brugeravatar
Af bendix
Nu har du jo sikkert prøvet alt, men som jeg husker spillet er det en kvinde i en bunker i midten af en lille by ik? Kan du ikke fast travel til hende eller bruge et tidligere gemt spil? 🙏
Korrekt. Der er ikke tidligere gemte spil, og jeg har også spillet 1/3 af spillet efter fejlen opstod, så selv med andre savegames ville det koste en del at benytte dem. Man kan desværre ikke fasttravel direkte til en mission.
Brugeravatar
Af TBC
Faldt over denne udtalelse (@1:31) af Vincent - Selv om det somme tider kan være svært at skelne imellem hvornår det er sarkasme eller alvor fra hans part, så indgyder det da i det mindste til et positivt håb for snarlig VRR på PS5, når Sony's TV en efter en begynder at blive klar:
GT7 features på PS5:

Blændende grafik: Få øje på køreren i dit bakspejl, se solen glimte mod din bils kurver, og tag blændende realistiske fotografier ved hjælp af raytracing på PS5™ med understøttelse af 4K og HDR med op til 60fps framerate.
Hurtig indlæsning: PS5-konsollens ultrahøjhastige SSD lader dig starte løbsbegivenheder hurtigt, find sammen i lobbyer, gennemse dit værksted og styr sømløst igennem GT7s spiltyper og menuer.
Adaptive aftrækkere: Mærk vibrationerne fra ABS-bremser og hjulspin, og de forskellige bremsemodstande i hver bil gennem de adaptive aftrækkere i din trådløse DualSense™-controller.
Haptisk feedback: Fra asfaltens subtile bump til kantstenenes riller kan du mærke din position på vejen med medrivende haptisk feedback.
Tempest 3D AudioTech til kompatible hovedtelefoner: Fornem de andre biler og køreres positioner på vejen med uovertruffen klarhed gennem PS5-konsollens 3D-lyd.
Af Holm86
Nogen der har noget insiderviden på hvornår der kommer en ny sending PS5'ere??

Virker til at en Xbox er blevet til at støve op, men stadig helt umuligt med PS5
GT 7 er superfedt indtil videre.
Øv at man ikke kan sælge biler mere. Kunne man i de gamle. Måske ikke alle biler man vinder man ønsker at beholde. Kan dog fjerne dem fra sin garage, dog uden en klink :(
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 236