13 feb 2022, 11:21
Flot du citerer, påtrods af hvad jeg skrev før.
Hvem der fylder og ikke fylder i debatten, det ved jeg nu ikke, glæder mig bare over at burn in ikke længere er et fy ord som det var da jeg startede på dette sitet.
Det er bare min holdning.
Pede8000 skrev: ↑13 feb 2022, 08:33Er det en klon af Peter D ???PeterD skrev: ↑12 feb 2022, 17:31Vil nu mene at FP ikke lægger skjul på at Burn In KAN forekomme.George1 skrev: ↑12 feb 2022, 17:13 Ser også frem til svar, for synes Rasmus er utrolig pro OLED og alt negativt på anden teknologi skal fremhæves hvergang.Selvfølgelig skal man også feje foran egen hoveddør først, men der er vel kun 2 teknologier: OLED og LCD indtil videre..
I skal nok ikke forvente svar fra Rasmus, tror bare ikke at der er andre, end lige I tre sædvanlige, "OLED-skeptikere", der gider holde gryden i kog. Jeg er begyndt at besøge/ bidrage meget mindre til forum, da alle tråde ender som denne, hvilket er pænt kedsommeligt. Det er meget få personer (2-3) der fylder rigtigt meget.
Det er bare min holdning.![]()
Flot du citerer, påtrods af hvad jeg skrev før.
Hvem der fylder og ikke fylder i debatten, det ved jeg nu ikke, glæder mig bare over at burn in ikke længere er et fy ord som det var da jeg startede på dette sitet.
Det er bare min holdning.