Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Pede8000 skrev: 13 feb 2022, 08:33
PeterD skrev: 12 feb 2022, 17:31
George1 skrev: 12 feb 2022, 17:13 Ser også frem til svar, for synes Rasmus er utrolig pro OLED og alt negativt på anden teknologi skal fremhæves hvergang.
Selvfølgelig skal man også feje foran egen hoveddør først, men der er vel kun 2 teknologier: OLED og LCD indtil videre..
Vil nu mene at FP ikke lægger skjul på at Burn In KAN forekomme.

I skal nok ikke forvente svar fra Rasmus, tror bare ikke at der er andre, end lige I tre sædvanlige, "OLED-skeptikere", der gider holde gryden i kog. Jeg er begyndt at besøge/ bidrage meget mindre til forum, da alle tråde ender som denne, hvilket er pænt kedsommeligt. Det er meget få personer (2-3) der fylder rigtigt meget.

Det er bare min holdning. :)
Er det en klon af Peter D ???
Flot du citerer, påtrods af hvad jeg skrev før.
Hvem der fylder og ikke fylder i debatten, det ved jeg nu ikke, glæder mig bare over at burn in ikke længere er et fy ord som det var da jeg startede på dette sitet.
Det er bare min holdning.
George1 skrev: 13 feb 2022, 11:21

Selvfølgelig skal man også feje foran egen hoveddør først, men der er vel kun 2 teknologier: OLED og LCD indtil videre..

I skal nok ikke forvente svar fra Rasmus, tror bare ikke at der er andre, end lige I tre sædvanlige, "OLED-skeptikere", der gider holde gryden i kog. Jeg er begyndt at besøge/ bidrage meget mindre til forum, da alle tråde ender som denne, hvilket er pænt kedsommeligt. Det er meget få personer (2-3) der fylder rigtigt meget.

Flot du citerer, påtrods af hvad jeg skrev før. Husk folk med en anden mening end din, også skal have ret til at ytre sig uanset om det er 3 eller 300 der har en anden mening. Hvilket netop gør at sitet ikke bliver kedeligt og ligegyldigt.
Hvem der fylder og ikke fylder i debatten, det ved jeg nu ikke, glæder mig bare over at burn in ikke længere er et fy ord som det var da jeg startede på dette sitet.
Hvis OLED var så modtageligt overfor Burn in, så er det ubegribeligt at blandt andet Samsung mærket ønsker at fremtiden netop skal bestå af OLED paneler i deres lineup.

Noget passer ikke sammen.

Men mon ikke de bare kalder det hele QD-TV, så alle folk bliver endnu mere forvirrede af deres ordlege.

Men når man investerer mere end 12 milliarder $, måske mere?, i teknologien, så skal markeringen selvfølgelig være i orden.
George1 skrev: 13 feb 2022, 11:21

Flot du citerer, påtrods af hvad jeg skrev før.
Altid det samme ævl der lukkes ud, BI har i de sidste 12-14 år ikke på noget tidspunkt været et fy ord. Det gælder både dette site og Recordere.dk.
Det har været diskuteret siden plasma tv var in, og der snakkes og gives fortsat råd omkring risikoen med oled. Jeg har endnu tilgode, at se nogle skrive det modsatte. Det eneste der opnås enighed om er, at det ikke sker for alle med nærmest identisk brug af tv. Det næste er, at de nyere modeller virker mere modstandsdygtige.
Og til allersidst, jeg tror vi alle har forstået, at du hader oled tv, eller måske lider af mindreværd fordi du ikke har et oled tv.
Jeg elsker det meste af billed-kvaliteten på OLED så ingen had der, mindreværd hvad mener du med det???? jeg købte et tv der var væsentligt dyre end OLED ved ikke hvor du vil hen med mindreværd, jeg har et tv jeg har købt fordi det passede til mig, og mit behov.
Apropos ÆVL SÅ SLÅR DU ALLE REKORDER.
PS Det var sateme da helt oppe at ringe med burn in da jeg bragte det på bane for nogle år siden, debatten blev bedre, men grundet typer som dig er vi på vej tilbage til det sted hvor alle andre end dem der har et OLED bliver skræmt fra at deltage i debatten. Tænk lidt over det hvis du ellers kan det.
Go Søndag.
George1 skrev: 13 feb 2022, 20:51 Jeg elsker det meste af billed-kvaliteten på OLED så ingen had der, mindreværd hvad mener du med det???? jeg købte et tv der var væsentligt dyre end OLED ved ikke hvor du vil hen med mindreværd, jeg har et tv jeg har købt fordi det passede til mig, og mit behov.
Apropos ÆVL SÅ SLÅR DU ALLE REKORDER.
PS Det var sateme da helt oppe at ringe med burn in da jeg bragte det på bane for nogle år siden, debatten blev bedre, men grundet typer som dig er vi på vej tilbage til det sted hvor alle andre end dem der har et OLED bliver skræmt fra at deltage i debatten. Tænk lidt over det hvis du ellers kan det.
Go Søndag.
Den eneste der ævler her er dig, hvor var du, da snakken om BI i plasmatiden var i daglige tråde.
Du lægger ikke skjul på dit forhold til oled, med ord som “vil ikke røre det med en ildtang”, og den rille kører du i hele tiden. Du har valgt dit tv, fred være med det.
Og helt korrekt, jeg er typen der altid har vejledt sobert om lcd og oled. Selv i plasmatiden, som plasma tv ejer, deltog jeg med råd om forsigtighed ved brugen af plasma tv. Disse råd og forbehold omkring oled har jeg også altid bragt forrest, når personer spurgte omkring risikoen. Så hvor du får fra, at det er ævl, hænger jo ikke sammen med dit åbenlyse oled antipati og mine råd til forsigtighed.
Tænk engang, at man skulle skræmme nogen fra en debat, fordi man stiller spørgsmåltegn ved din agenda. Du bringer absolut intet nyt, der ikke har været diskuteret i mere end 12-15 år, hvis vi her medregner plasmatiden.
Jeg tror faktisk, at jeg tænker mere end dig, og bringer mere sagligt til brugen omkring oled. Og jeg står altid klar til, at råde omkring lcd og oled, alt efter behov og brug. Jeg er ikke den type, som dig, der smider rundt med negative udmeldinger omkring valg af tv eller teknologi.
George1 skrev: 13 feb 2022, 23:15 Jeg ville aldrig skrive folk vrøvler bare fordi de ikke har mine holdninger/meninger men nu kan jeg jo fortsætte af dit spor. Du er et dejligt menneske, angreb, ved at tage få ord ud af en tekst det er nemt og misvisende, så kan vi køre forfra, det gider jeg ikke du kan bare læse hvad jeg skriver, det var Peter D der opsnappede et indlæg som jeg havde rettet/ redigeret for at slippe for at høre på alt dit ÆVL.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11