Log ind med sociale netværk
12 feb 2022, 17:31
12 feb 2022, 17:41
PS. Med hensyn til thumbs up kan ironi fremkomme.
PeterD skrev: ↑12 feb 2022, 17:31Hov jeg havde slettet det sidste af mit opslag, da jeg har nævnt det før, sjovt du kunne nå at hapse det, nå men du får din ballade Peter D .George1 skrev: ↑12 feb 2022, 17:13 Ser også frem til svar, for synes Rasmus er utrolig pro OLED og alt negativt på anden teknologi skal fremhæves hvergang.Selvfølgelig skal man også feje foran egen hoveddør først, men der er vel kun 2 teknologier: OLED og LCD indtil videre..
PS. Med hensyn til thumbs up kan ironi fremkomme.
12 feb 2022, 19:43
skulle de begynde at indrømme og tage sig åbenlyst af problemet så ville korthuset falde sammen - godt for os, MMMMEEEEGET skidt for producenterne
som ALTID så er det KUN os som kan gøre noget ved det, nemlig: lade være med at købe halvfærdige produkter som ikke egner sig til formålet (som så går ud på at man MÅ bruge sit tv til at se hvad man vil, så længe man vil)
OLED's levetid (eksempel): 30.000t. - så skal det fungere som det skal i de 30.000t., mere er der ikke idet
vi (generelt) finde os i ALT og i alt for meget og det bliver udnyttet (af alle...) ssååå...i sidste ende så er det kun os som kan gøre noget ved det
claussor skrev: ↑12 feb 2022, 16:52...hvorfor spurgte du ikke ind til hvordan de afhjælper kunderne i de sager hvor der er burnin? Eller om det er acceptabelt at et 3-4 år gammelt TV er bras trods en pris på 20-30.000,-?det har noget med hele korthuset at gøre...
skulle de begynde at indrømme og tage sig åbenlyst af problemet så ville korthuset falde sammen - godt for os, MMMMEEEEGET skidt for producenterne
som ALTID så er det KUN os som kan gøre noget ved det, nemlig: lade være med at købe halvfærdige produkter som ikke egner sig til formålet (som så går ud på at man MÅ bruge sit tv til at se hvad man vil, så længe man vil)
OLED's levetid (eksempel): 30.000t. - så skal det fungere som det skal i de 30.000t., mere er der ikke idet
vi (generelt) finde os i ALT og i alt for meget og det bliver udnyttet (af alle...) ssååå...i sidste ende så er det kun os som kan gøre noget ved det
12 feb 2022, 20:12
Kammer det ikke lidt over nu. Jeg husker hvor meget snak, der var om Burn In i sin tid, da jeg købte mit første Panasonic plasma - det dengang kæmpe (syntes jeg
) 37PX80. Har siden også haft et 42PZ85 og et 50G20. Uden at tage specielt meget hensyn, oplevede jeg ikke BI på nogen af disse 3 men lidt IR i ny og næ. Har dog aldrig dyrket TV2 News i de mængder som åbenbart er problemet.
12 feb 2022, 20:52
Det burde jo nævnes i nyere reviews at LG IKKE afhjælper burnin/plamager etc. i DK, trods få år på bagen og teknologien er udskreget til at være fantastisk. Det ville være rigtig god forbruger information og noget alle burde vide når de køber et LG OLED.
Jeg ville virkelig ønske FP ville udtale sig. Indtil videre har de ikke kommenteret på dette i tidligere indlæg og tråde.
Man vil nok ikke save den gren over man sidder på.
allo skrev: ↑12 feb 2022, 19:43Allo: alt det du skriver er jeg enig i. Det undrer mig blot Flatpanels OVERHOVEDET ikke interesserer sig for produkternes holdbarhed efter de har testet dem til topkarakter. Jeg er helt med på FP ikke er Tænk eller ombudsmanden, men de er en af goto "siderne" mht. reviews og de har stor teknisk indsigt. De har levet højt på at lave gode reviews på OLED (med god grund jeg har stor respekt for det). Men det undrer mig HELT vildt man ikke overhovedet ønsker at have den kritiske kasket på og gå lidt til især LG når man har muligheden.claussor skrev: ↑12 feb 2022, 16:52...hvorfor spurgte du ikke ind til hvordan de afhjælper kunderne i de sager hvor der er burnin? Eller om det er acceptabelt at et 3-4 år gammelt TV er bras trods en pris på 20-30.000,-?det har noget med hele korthuset at gøre...
Det burde jo nævnes i nyere reviews at LG IKKE afhjælper burnin/plamager etc. i DK, trods få år på bagen og teknologien er udskreget til at være fantastisk. Det ville være rigtig god forbruger information og noget alle burde vide når de køber et LG OLED.
Jeg ville virkelig ønske FP ville udtale sig. Indtil videre har de ikke kommenteret på dette i tidligere indlæg og tråde.
12 feb 2022, 21:59
det som jeg finder (nu) allermest til grin (og lige så irriterende) er, at de har pimpet (som så mange andre) FOR HÅRDT og HELT unødvendigt hele HDMI 2.1 de seneste 3-4 år...de har været med til at brainwashe SÅ MANGE - og det er så tydeligt...stort set det næststørste og ifølge dem et af de vigtigste aspekter og punkter som bliver nævnt, påpeget, understreget så ofte det overhovedet kan lade sig at gøre - og folk æder det råd
du får nok et svar fra dem - de er nu ikke 'bange' for at vende tilbage/svare på hvad det nu skulle dreje sig om når de har tid til det ;-) - du skal blot tænke på at:
- det kræver at de læser samtlige svar/indlæg/tråde og at de kan se at en har stillet dem et spørgsmål
- at de ikke sidder 24/7 foran skærmen
- at de har andre ting at tage sig af (inkl.deres privatliv)
men jeg er et 100 på at hvis og når de ser dit spørgsmål så får du også et svar ;-)
claussor skrev:Allo: alt det du skriver er jeg enig i. Det undrer mig blot Flatpanels OVERHOVEDET ikke interesserer sig for produkternes holdbarhed efter de har testet dem til topkarakter. Jeg er helt med på FP ikke er Tænk eller ombudsmanden, men de er en af goto "siderne" mht. reviews og de har stor teknisk indsigt. De har levet højt på at lave gode reviews på OLED (med god grund jeg har stor respekt for det). Men det undrer mig HELT vildt man ikke overhovedet ønsker at have den kritiske kasket på og gå lidt til især LG når man har muligheden.jeg har nævnt hvad jeg mener om Flatpanlels's fokus m.m. før og jeg mener også at vise aspekter er dækket alt for dårligt men...hvordan og hvorledes mht. flatpanlels.dk er jo suverænt og udelukkende op til dem selv
det som jeg finder (nu) allermest til grin (og lige så irriterende) er, at de har pimpet (som så mange andre) FOR HÅRDT og HELT unødvendigt hele HDMI 2.1 de seneste 3-4 år...de har været med til at brainwashe SÅ MANGE - og det er så tydeligt...stort set det næststørste og ifølge dem et af de vigtigste aspekter og punkter som bliver nævnt, påpeget, understreget så ofte det overhovedet kan lade sig at gøre - og folk æder det råd
du får nok et svar fra dem - de er nu ikke 'bange' for at vende tilbage/svare på hvad det nu skulle dreje sig om når de har tid til det ;-) - du skal blot tænke på at:
- det kræver at de læser samtlige svar/indlæg/tråde og at de kan se at en har stillet dem et spørgsmål
- at de ikke sidder 24/7 foran skærmen
- at de har andre ting at tage sig af (inkl.deres privatliv)
men jeg er et 100 på at hvis og når de ser dit spørgsmål så får du også et svar ;-)
12 feb 2022, 23:21
Jeg har bragt det op i 3-4 tråde gennem tiden, hvor Rasmus selv har været aktiv i. Men jeg vil lade dem komme tvivlen til gode og håber de vil svare nu
Og du har helt ret. Det er 100 procent op til dem selv. Men jeg vil mene det tager noget fra FPs troværdighed, at man overhovedet ikke vil tage stilling til det/forfølge det.
Og du har helt ret. Det er 100 procent op til dem selv. Men jeg vil mene det tager noget fra FPs troværdighed, at man overhovedet ikke vil tage stilling til det/forfølge det.
12 feb 2022, 23:47
Vi er så nogle lykkelige OLED ejere med et "helt normalt forbrug" ,der synes i sigter efter gråspurve med F16’ere . .
13 feb 2022, 00:05
i mine øjne så er der kun én troværdig og så upartisk som muligt tester og anmelder på nettet (desværre så har de kun med computere at gøre (Gamer Nexus)), resten skal man tage med minimum et gran salt og i sidste ende så er det jo alligevel op til en selv at komme frem til hvad der er godt/bedst for en uden at 'bebrejde' andre :-)
mht. Flatpanlels så er jeg (MEGET) uenig med MEGET af hvad de promoverer, fokuserer på, ikke er kritiske over eller opmærksomme på m.m. men der er også ret meget som jeg KAN bruge til noget så der er en vis form for balance i regnskabet :-)
claussor skrev:Jeg har bragt det op i 3-4 tråde gennem tiden, hvor Rasmus selv har været aktiv i. Men jeg vil lade dem komme tvivlen til gode og håber de vil svare nude vender/svarer (nok) tilbage på et tidspunkt ;-)
i mine øjne så er der kun én troværdig og så upartisk som muligt tester og anmelder på nettet (desværre så har de kun med computere at gøre (Gamer Nexus)), resten skal man tage med minimum et gran salt og i sidste ende så er det jo alligevel op til en selv at komme frem til hvad der er godt/bedst for en uden at 'bebrejde' andre :-)
mht. Flatpanlels så er jeg (MEGET) uenig med MEGET af hvad de promoverer, fokuserer på, ikke er kritiske over eller opmærksomme på m.m. men der er også ret meget som jeg KAN bruge til noget så der er en vis form for balance i regnskabet :-)
13 feb 2022, 00:15
pointen er at der (desværre) findes 'de uheldige' og at det slet ikke burde være tilfælde/et problem - og det er ligesom dét som er kernen her Lennon
lennon skrev: ↑12 feb 2022, 23:47 Vi er så nogle lykkelige OLED ejere med et "helt normalt forbrug" ,der synes i sigter efter gråspurve med F16’ere . .sig det til alle dem som IKKE hører med til 'de lykkelige'-gruppen ;-) og som (desværre) sidder/har siddet med et tv til jeg ved ikke hvor mange penge med BI efter et, to, tre år...og hvor ingen står til ansvar for det...
pointen er at der (desværre) findes 'de uheldige' og at det slet ikke burde være tilfælde/et problem - og det er ligesom dét som er kernen her Lennon
13 feb 2022, 01:18
Lennon... Det er så trist når disse "defekte " skærme skal kobles sammen med forkert forbrugsmønster osv.
Jeg forstår ikke hvorfor man ikke står sammen som forbrugere, i stedet for at udskamme dem som oplever problemet. I det mindste kunne man jo spørge ind til det først?
Hvorfor gråspurve. 20.000,- down the drain og et tv med ringere og forvanskede farver end end min navi i bilen. Jeg har haft 3 plasma før dette uden det mindste problem eller burnin. Jeg ved udmærket godt den ikke skal have fuld skrue på lysstyrke og stå på News dagen lang.
Det er jo et stort problem. Masser af mennesker er ramt af dette. Desværre vil LG kun afhjælpe i visse lande (udenfor de 2 års garanti). Men ikke Danmark.
Jeg forstår ikke hvorfor man ikke står sammen som forbrugere, i stedet for at udskamme dem som oplever problemet. I det mindste kunne man jo spørge ind til det først?
Hvorfor gråspurve. 20.000,- down the drain og et tv med ringere og forvanskede farver end end min navi i bilen. Jeg har haft 3 plasma før dette uden det mindste problem eller burnin. Jeg ved udmærket godt den ikke skal have fuld skrue på lysstyrke og stå på News dagen lang.
Det er jo et stort problem. Masser af mennesker er ramt af dette. Desværre vil LG kun afhjælpe i visse lande (udenfor de 2 års garanti). Men ikke Danmark.
13 feb 2022, 08:33
I skal nok ikke forvente svar fra Rasmus, tror bare ikke at der er andre, end lige I tre sædvanlige, "OLED-skeptikere", der gider holde gryden i kog. Jeg er begyndt at besøge/ bidrage meget mindre til forum, da alle tråde ender som denne, hvilket er pænt kedsommeligt. Det er meget få personer (2-3) der fylder rigtigt meget.
Det er bare min holdning.
PeterD skrev: ↑12 feb 2022, 17:31Vil nu mene at FP ikke lægger skjul på at Burn In KAN forekomme.George1 skrev: ↑12 feb 2022, 17:13 Ser også frem til svar, for synes Rasmus er utrolig pro OLED og alt negativt på anden teknologi skal fremhæves hvergang.Selvfølgelig skal man også feje foran egen hoveddør først, men der er vel kun 2 teknologier: OLED og LCD indtil videre..
I skal nok ikke forvente svar fra Rasmus, tror bare ikke at der er andre, end lige I tre sædvanlige, "OLED-skeptikere", der gider holde gryden i kog. Jeg er begyndt at besøge/ bidrage meget mindre til forum, da alle tråde ender som denne, hvilket er pænt kedsommeligt. Det er meget få personer (2-3) der fylder rigtigt meget.
Det er bare min holdning.
Sony 65AG8 - ATV4K - Xbox Series X -Panasonic DP-UB820 - Marantz NR5015 - Lyngdorf TDAI-1120 - KEF LS50 Meta - Lyngdorf BW-3 - Denon DNP-800NE - Pro-Ject Essential III + Dali og SA HT
13 feb 2022, 10:23
Hvis du køber en bil, fra et mærke der i fortiden har døjet med rust udover det sædvanlige, og mærket slet ikke vil afhjælpe kunderne.
Når du læser om nyere produkter fra samme mærke, er du ikke interesseret i at vide noget om dette, så du kender lidt til kundesupporten også? Eller skal det bare begraves i sandet?
Teknologi er noget mærkeligt noget. Det skaber stor loyalitet til mærket, så længe man ikke har problemer. I bilverdenen er der masser af organisationer fx. FDM i Danmark. Men her skal folk udskammes og negliceres, blot fordi man ikke selv har problemet.
Når du læser om nyere produkter fra samme mærke, er du ikke interesseret i at vide noget om dette, så du kender lidt til kundesupporten også? Eller skal det bare begraves i sandet?
Teknologi er noget mærkeligt noget. Det skaber stor loyalitet til mærket, så længe man ikke har problemer. I bilverdenen er der masser af organisationer fx. FDM i Danmark. Men her skal folk udskammes og negliceres, blot fordi man ikke selv har problemet.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto