09 dec 2021, 13:13
Det er en vudering med video clip at man vælger mindre til aktivt arbejde, end stort til dette på grund af den scanning som kan foregå i baggrunden eller bare når man åbner foldere for at se i dem.
Det er i hvert fald ikke sjovt med overvågning at have mange små clips , så heller få af dem, og samtidig kan man så også begrænse pladsen
Det sker også på andre områder, som i biler med dash eller fysisk overvågning som nogle biler har.
Globulus skrev: ↑09 dec 2021, 12:37Måske skal man se det fra anden vinkel, nu mere plads, nu mere skal scannes, og har med 4TB og mange clips, så tager scanning længere og 1 - 2 TB mindre tid.allo skrev: ↑09 dec 2021, 11:23OK, så lad os sige mest for pengene hvis vi siger max 2 TB, som der tidligere blev foreslået og hvis vi skal være helt firkantede.Globulus skrev:2 TB er den størrelse, hvor man får mest for pengenenej, det er tydeligt at man får mest for pengene ved at købe en 4 TB ekstern harddisk
https://www.pricerunner.dk/cl/36/Harddi ... =price_asc
https://www.pricerunner.dk/cl/36/Harddi ... =price_asc
Jeg er en snob hvad den kategori angår og foretrækker WD My Passport, hvor 4TB starter >700 kr., hvilket kan være lidt i overkanten for de fleste til det formål - ikke blot prisen, men også datamængden. Så jeg foretrækker en højere kvalitet på bekostning af en mindre datamængde.
Selv 1TB er alt for meget, med mindre det blot er for at fylde på med ting man aldrig får set, men jeg vil hellere give 500 kr. for en 2TB WD My Passport end 333 kr. for en Toshiba Canvio Basics 1TB, hvis vi skal holde os til HDD.
Det er en vudering med video clip at man vælger mindre til aktivt arbejde, end stort til dette på grund af den scanning som kan foregå i baggrunden eller bare når man åbner foldere for at se i dem.
Det er i hvert fald ikke sjovt med overvågning at have mange små clips , så heller få af dem, og samtidig kan man så også begrænse pladsen
Det sker også på andre områder, som i biler med dash eller fysisk overvågning som nogle biler har.