Log ind med sociale netværk
				
                   
									  20 maj 2007, 20:02
					 #19784
						        
										
										
					
					
							Jeg kan kun anbefale dem. Har købt hos dem ca. 15 gange og aldrig haft problemer. På www.edbpriser.dk har de i øvrigt også en pæn høj forhandler bedømmelse: 8,4 ud af 10 mulige (109 bedømmelser).
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
									  05 okt 2007, 14:30
					 #24602
						        
										
										
					
					
							Hold jer lagt væk fra dem....
Købte et LE40M86BD hos dem, spørger dem inden (har det i en mail) er der dansk menu et jeres model at dette tv, for svar tilbage med det samme: "Der er dansk menu i de tv som vi sælger"
Da jeg modtager TV = ingen dansk menu, spørger dem hvordan de har tænkte sig at kompencere for deres fejl information her er deres svar "Der er ikke dansk menu system indbygget I skærmen, men du kan via Samsungs egne site kan du hente den danske manual.
Og til den pris som du har fået den til kan der vist ikke give nogen form for kompensation."
Syntes det et en så arrogrant måde at svare på (når jeg nu for engangs skyd har undersøgs tingene inden jeg handlede ), har bedt dem om en forklaring på deres flabbede holdning. Overvejer at pakke skærmen sammen og køre ned og aflevere den.
  ), har bedt dem om en forklaring på deres flabbede holdning. Overvejer at pakke skærmen sammen og køre ned og aflevere den.
----> edit
Nu er da i det mindste kommet en "at de på et tidspunkt har haft dem med dansk menu, vi beklager" har bedt dem om undersøge om de har flere med dansk menu og så få den byttet. Ellers leverere jeg den tilbage.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Købte et LE40M86BD hos dem, spørger dem inden (har det i en mail) er der dansk menu et jeres model at dette tv, for svar tilbage med det samme: "Der er dansk menu i de tv som vi sælger"
Da jeg modtager TV = ingen dansk menu, spørger dem hvordan de har tænkte sig at kompencere for deres fejl information her er deres svar "Der er ikke dansk menu system indbygget I skærmen, men du kan via Samsungs egne site kan du hente den danske manual.
Og til den pris som du har fået den til kan der vist ikke give nogen form for kompensation."
Syntes det et en så arrogrant måde at svare på (når jeg nu for engangs skyd har undersøgs tingene inden jeg handlede
 ), har bedt dem om en forklaring på deres flabbede holdning. Overvejer at pakke skærmen sammen og køre ned og aflevere den.
  ), har bedt dem om en forklaring på deres flabbede holdning. Overvejer at pakke skærmen sammen og køre ned og aflevere den.----> edit
Nu er da i det mindste kommet en "at de på et tidspunkt har haft dem med dansk menu, vi beklager" har bedt dem om undersøge om de har flere med dansk menu og så få den byttet. Ellers leverere jeg den tilbage.
									  06 okt 2007, 00:50
					 #24618
						        
										
										
					
					 
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
							sanders skrev:Hey alle ...Jeg havde købt alle stumper til min ny pc og manglede bare grafikkort, som jeg valgte at købe hos pcnetto. Da jeg så endelig fik det var blæseren totalt støvet....den så ud som om den havde brugt mindst 1 måned!! damn hvor blev jeg tosset de fik det lige tilbage i fjæset
Jeg vil have fingrene i Toshibas nye 3000d.
Og den er klart billigst hos pc-netto.
Er der nogen af Jer, der har erfaringer / gode råd med dem?

									  16 okt 2007, 09:56
					 #25118
						        
										
										
					
					
Men det er muligt, at ændre det og få dansk menu.
Du skal ind i service menu'en og ændre det, kik på dette link:
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... nu+samsung
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
							Coolsmurf skrev:Hold jer lagt væk fra dem....Jeg har også købt et Samsung tv via PC-Netto og den havde heller ikke dansk menu og det er fordi, det et parallel importeret og ikke fra Samsung DK. Også derfor du har kunne købe det billigere.
Købte et LE40M86BD hos dem, spørger dem inden (har det i en mail) er der dansk menu et jeres model at dette tv, for svar tilbage med det samme: "Der er dansk menu i de tv som vi sælger"
Da jeg modtager TV = ingen dansk menu, spørger dem hvordan de har tænkte sig at kompencere for deres fejl information her er deres svar "Der er ikke dansk menu system indbygget I skærmen, men du kan via Samsungs egne site kan du hente den danske manual.
Og til den pris som du har fået den til kan der vist ikke give nogen form for kompensation."
Syntes det et en så arrogrant måde at svare på (når jeg nu for engangs skyd har undersøgs tingene inden jeg handlede), har bedt dem om en forklaring på deres flabbede holdning. Overvejer at pakke skærmen sammen og køre ned og aflevere den.
----> edit
Nu er da i det mindste kommet en "at de på et tidspunkt har haft dem med dansk menu, vi beklager" har bedt dem om undersøge om de har flere med dansk menu og så få den byttet. Ellers leverere jeg den tilbage.
Men det er muligt, at ændre det og få dansk menu.
Du skal ind i service menu'en og ændre det, kik på dette link:
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... nu+samsung
									  24 okt 2007, 14:27
					 #25432
						        
										
										
					
					
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
							kskruger skrev: Jeg har også købt et Samsung tv via PC-Netto og den havde heller ikke dansk menu og det er fordi, det et parallel importeret og ikke fra Samsung DK. Også derfor du har kunne købe det billigere.Super for linket det virker bare
Men det er muligt, at ændre det og få dansk menu.
Du skal ind i service menu'en og ændre det, kik på dette link:
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... nu+samsung
									  29 jan 2008, 13:04
					 #30569
						        
										
										
					
					
							Min bror købte en Asus bærbar hos pc-netto, som netop er klart blandt de billigste netforhandlere! Leveringstid blev overholdt og alt var i orden.
Har ganske fin erfaring med pc-netto
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Har ganske fin erfaring med pc-netto
									  11 mar 2008, 21:36
					 #33390
						        
										
										
					
					
							Og nu er de netop gået konkurs sammen med PC-netto og Midt data. Den kære Allan Carøe Sørensen har genstartet Midt Data som et ApS. Det er nok ikke klogt at handle der, da du hvis han går konkurs igen ikke kan få dine varer serviceret, ej heller penge tilbage.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
					Opret konto
				
                    For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto
				
								 
				  							    

