Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sanders
Hey alle ...

Jeg vil have fingrene i Toshibas nye 3000d.

Og den er klart billigst hos pc-netto.

Er der nogen af Jer, der har erfaringer / gode råd med dem?
Af ReXuZ
Ved simpel google søgning fandt jeg ikke lige noget negativt på den første side. Men prøv selv..
Af Marlowe
De er knap så gode til at overholde leveringstider og kommer med søforklaringer - så jeg droppede min ordre hos dem... og kan ikke anbefale dem !:(
Brugeravatar
Af smitty
Jeg kan kun anbefale dem. Har købt hos dem ca. 15 gange og aldrig haft problemer. På www.edbpriser.dk har de i øvrigt også en pæn høj forhandler bedømmelse: 8,4 ud af 10 mulige (109 bedømmelser).
Af sanders
...vil bare lige melde tilbage på min egen tråd.

Købe og bestilte mit Toshiba - og vupti, dagen efter stod postdanmark der og sagde værsgod!

Dejlig service.

Så herfra kan pc-netto anbefales (hvis man kan bruge een erfaring til noget).
Af Coolsmurf
Hold jer lagt væk fra dem....

Købte et LE40M86BD hos dem, spørger dem inden (har det i en mail) er der dansk menu et jeres model at dette tv, for svar tilbage med det samme: "Der er dansk menu i de tv som vi sælger"

Da jeg modtager TV = ingen dansk menu, spørger dem hvordan de har tænkte sig at kompencere for deres fejl information her er deres svar "Der er ikke dansk menu system indbygget I skærmen, men du kan via Samsungs egne site kan du hente den danske manual.

Og til den pris som du har fået den til kan der vist ikke give nogen form for kompensation."

Syntes det et en så arrogrant måde at svare på (når jeg nu for engangs skyd har undersøgs tingene inden jeg handlede :) ), har bedt dem om en forklaring på deres flabbede holdning. Overvejer at pakke skærmen sammen og køre ned og aflevere den.

----> edit

Nu er da i det mindste kommet en "at de på et tidspunkt har haft dem med dansk menu, vi beklager" har bedt dem om undersøge om de har flere med dansk menu og så få den byttet. Ellers leverere jeg den tilbage.
Af ChrisHarding
sanders skrev:Hey alle ...

Jeg vil have fingrene i Toshibas nye 3000d.

Og den er klart billigst hos pc-netto.

Er der nogen af Jer, der har erfaringer / gode råd med dem?
Jeg havde købt alle stumper til min ny pc og manglede bare grafikkort, som jeg valgte at købe hos pcnetto. Da jeg så endelig fik det var blæseren totalt støvet....den så ud som om den havde brugt mindst 1 måned!! damn hvor blev jeg tosset de fik det lige tilbage i fjæset !:(
Af kskruger
Coolsmurf skrev:Hold jer lagt væk fra dem....

Købte et LE40M86BD hos dem, spørger dem inden (har det i en mail) er der dansk menu et jeres model at dette tv, for svar tilbage med det samme: "Der er dansk menu i de tv som vi sælger"

Da jeg modtager TV = ingen dansk menu, spørger dem hvordan de har tænkte sig at kompencere for deres fejl information her er deres svar "Der er ikke dansk menu system indbygget I skærmen, men du kan via Samsungs egne site kan du hente den danske manual.

Og til den pris som du har fået den til kan der vist ikke give nogen form for kompensation."

Syntes det et en så arrogrant måde at svare på (når jeg nu for engangs skyd har undersøgs tingene inden jeg handlede :) ), har bedt dem om en forklaring på deres flabbede holdning. Overvejer at pakke skærmen sammen og køre ned og aflevere den.

----> edit

Nu er da i det mindste kommet en "at de på et tidspunkt har haft dem med dansk menu, vi beklager" har bedt dem om undersøge om de har flere med dansk menu og så få den byttet. Ellers leverere jeg den tilbage.
Jeg har også købt et Samsung tv via PC-Netto og den havde heller ikke dansk menu og det er fordi, det et parallel importeret og ikke fra Samsung DK. Også derfor du har kunne købe det billigere.

Men det er muligt, at ændre det og få dansk menu.
Du skal ind i service menu'en og ændre det, kik på dette link:
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... nu+samsung
Af Coolsmurf
kskruger skrev: Jeg har også købt et Samsung tv via PC-Netto og den havde heller ikke dansk menu og det er fordi, det et parallel importeret og ikke fra Samsung DK. Også derfor du har kunne købe det billigere.

Men det er muligt, at ændre det og få dansk menu.
Du skal ind i service menu'en og ændre det, kik på dette link:
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... nu+samsung
Super for linket det virker bare
Af DavidHimself
Min bror købte en Asus bærbar hos pc-netto, som netop er klart blandt de billigste netforhandlere! Leveringstid blev overholdt og alt var i orden.

Har ganske fin erfaring med pc-netto
Af spacecow
Og nu er de netop gået konkurs sammen med PC-netto og Midt data. Den kære Allan Carøe Sørensen har genstartet Midt Data som et ApS. Det er nok ikke klogt at handle der, da du hvis han går konkurs igen ikke kan få dine varer serviceret, ej heller penge tilbage.