05 aug 2021, 10:57
Hej jeg står i et problem mit eget tv er kaput her 3 dage siden og mine forældre har mit gamle "40 Bravia som de har haft da deres stod af efter cirka 15 år. Det "40 er dog alt for småt og jeg er bange for om det kan beskadige øjnene de har brugt det 4-6 måneders tid. De sidder i en stue hvor de sidder 4-5 meter væk fra skærmen og jeg er i tvivl om "55 er nok eller om de skal op i "65-"75.
De er dog meget problematiske/gammeldags ved køb når det gælder fjernsyn så det er meget vigtigt at det:
1. Er fra Bilka/Fysisk
2. Er et LG eller Samsung tv
3. Pris er er mellem 3.500 til 7/8.000 max
4. Det skal åbenbart også være OLED/QLED men jeg ved ikke om det er spild af penge for TV gennem internet/Yousee. Jeg tror dog min far er af den overbevisning det skal være OLED fordi det åbenbart er det bedste pt.
Tvét skal bruges til:
1. Almindelige tv kanaler via internet/Yousee/boks opkobling
2. Youtube
3. Må gerne være nem at navigere/bruge dens fjernbetjening og menu ikoner og information må gerne være lidt store på tv´et.
De er dog meget problematiske/gammeldags ved køb når det gælder fjernsyn så det er meget vigtigt at det:
1. Er fra Bilka/Fysisk
2. Er et LG eller Samsung tv
3. Pris er er mellem 3.500 til 7/8.000 max
4. Det skal åbenbart også være OLED/QLED men jeg ved ikke om det er spild af penge for TV gennem internet/Yousee. Jeg tror dog min far er af den overbevisning det skal være OLED fordi det åbenbart er det bedste pt.
Tvét skal bruges til:
1. Almindelige tv kanaler via internet/Yousee/boks opkobling
2. Youtube
3. Må gerne være nem at navigere/bruge dens fjernbetjening og menu ikoner og information må gerne være lidt store på tv´et.