Ja mit 42" PX80 kom også med fragtmanden i i morges - jeg nåede lige at sætte det til og se 5 min tv inden jeg måtte smutte på arbejde.
Nu i aften har jeg afprøvet det lidt:
TV: Det ser væsentlig bedre ud på dette tv end jeg har set på mange mange andre fladskærms TV! - selve tunere i TVet virker også væsentlig bedre end i mit gamle TV, da der ikke er nogen interferens på dette tv, hvilket der var på visse kanaler på det gamle.
PS3 1080i signal: For satan! - altig ser bare lækkert ud, og man kan nu endelig fornemme at man få noget ud af den høje opløsning på PS3eren. Selvom TVet ikke har speciel høj opløsning er det MEGET tydeligt at se forskel på om det signal man fodrer PX80eren med har høj eller lav opløsning.
DVD via PS3: Den største overraskelse! Vi smækkede Bourne Ultimatum på, og vi brugte selvsamme udtryk som tidligere nævnt i tråden om det billede som blev leveret: Det ligner en million! Masser af detaljer og et MEGET RENT billede!
Jeg er virkellig imponeret over at en simpel DVDfilm kan se så godt ud i den størrelse.
Jeg mangler stadig at finindstille TVet helt, hvilket jeg vil prøve om lidt - men jeg er helt sikkert tilfreds - meget tilfreds endda, men ok jeg havde også et meget gammelt og lousy LCD tv i forvejen.
Skal jeg finde et par kritikpunkter er det at der ikke er lydindgang til VGA stikket: ergo ingen lyd ind i TVet fra din PC :/
Ligeledes er det også ærgeligt at der ikke sidder et HDMI stik på fronten (hvis man nu fik nogen på besøg med en spillekonsol el. lign) - Dette vidste jeg godt i forvejen, og det er heller ikke noget der kommer til at nage mig.
Jeg kan vel kun stille det op sådan her: Hvis du køber dette tv til ca. 10k kontra et tv til ca. 5k, ja så får du godt nok MEGET mere end dobbelt så meget for dine 10k kontra dine 5k!
... gad vide om nogen gad læse alt det