Log ind med sociale netværk
06 mar 2008, 17:40
Er der ikke en på Gear's hjemmeside? Jeg mener da at jeg så den på forsiden af deres nye nummer? Selvom deres test ikke går så dybt i detaljen med farvegengivelsen, så er de dog ret godt rundt om de features som skærmen tilbyder.
06 mar 2008, 19:41
Jeg tror der tænkes på anmeldelsen af det eksemplar jeg har stående, yakken
Jeg er netop ved at lægge de sidste hænder på anmeldelsen her til aften, så den er online over weekenden eller mandag.
Jeg er netop ved at lægge de sidste hænder på anmeldelsen her til aften, så den er online over weekenden eller mandag.
07 mar 2008, 10:46
Rasmus Larsen skrev:Jeg tror der tænkes på anmeldelsen af det eksemplar jeg har stående, yakkenDet lyder interessant - er der en særlig grund til, at det ikke er a2 (synes det kunne være lidt interessant at få vurderet om deres "kontrakstglas" er pengene værd)?![]()
07 mar 2008, 11:23
Det er A2 - altså den nyeste udgave.
Modellen jeg har har også en indbygget harddisk, så den kommer jeg også nærmere ind på.
Modellen jeg har har også en indbygget harddisk, så den kommer jeg også nærmere ind på.
07 mar 2008, 11:39
.
Rasmus Larsen skrev:Det er A2 - altså den nyeste udgave.Ja, og alle 3 digitale tunere (sat, cabel og lufbåren signal), men for mig at se, er det interessante deres såkaldte kontrastglas, som jo i følge dem selv bringer tv'et op i eliten, hvad angår sortgengivelse/kontrast. Jeg spændt på at høre din upartiske konklusion![]()
10 mar 2008, 20:15
Rasmus Larsen skrev:Jeg tror der tænkes på anmeldelsen af det eksemplar jeg har stående, yakkenmandag er ved at rinde ud - er testen på vej?![]()
10 mar 2008, 21:33
Jeg skulle lige have en sidste detalje på plads med HiFi-klubben, og jeg har netop læst mailen. Anmeldelsen ligger klar i morgen tidlig 
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto