Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er der ikke en på Gear's hjemmeside? Jeg mener da at jeg så den på forsiden af deres nye nummer? Selvom deres test ikke går så dybt i detaljen med farvegengivelsen, så er de dog ret godt rundt om de features som skærmen tilbyder.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg tror der tænkes på anmeldelsen af det eksemplar jeg har stående, yakken ;)

Jeg er netop ved at lægge de sidste hænder på anmeldelsen her til aften, så den er online over weekenden eller mandag. :)
Af gke
Så sandt, så sandt ;)
Det lyder meget fornemt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ahh... jeg var ikke klar over at du allerede havde fået den.
Af zyckelmaster
Rasmus Larsen skrev:Jeg tror der tænkes på anmeldelsen af det eksemplar jeg har stående, yakken ;)

Jeg er netop ved at lægge de sidste hænder på anmeldelsen her til aften, så den er online over weekenden eller mandag. :)
Det lyder interessant - er der en særlig grund til, at det ikke er a2 (synes det kunne være lidt interessant at få vurderet om deres "kontrakstglas" er pengene værd)?
Af zyckelmaster
Rasmus Larsen skrev:Det er A2 - altså den nyeste udgave. :)

Modellen jeg har har også en indbygget harddisk, så den kommer jeg også nærmere ind på.
Ja, og alle 3 digitale tunere (sat, cabel og lufbåren signal), men for mig at se, er det interessante deres såkaldte kontrastglas, som jo i følge dem selv bringer tv'et op i eliten, hvad angår sortgengivelse/kontrast. Jeg spændt på at høre din upartiske konklusion :) .
Af zyckelmaster
Rasmus Larsen skrev:Jeg tror der tænkes på anmeldelsen af det eksemplar jeg har stående, yakken ;)

mandag er ved at rinde ud - er testen på vej? ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg skulle lige have en sidste detalje på plads med HiFi-klubben, og jeg har netop læst mailen. Anmeldelsen ligger klar i morgen tidlig ;)