Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HrJensen1
henrik.yde skrev: 17 mar 2021, 15:57 Nej, helt enig, ingen grund til at beklage nogetsomhelst. Du har lov til at ytre dig. Og HrJensen skulle måske overveje "tonen" fremover.
udtaler en af de andre, som er med i skrigekoret omkring hvor meget de PERSONLIGT hader OLED, og bruger enhver chance til at råbe op.
Af claussor
HrJensen1 skrev: 17 mar 2021, 18:25
henrik.yde skrev: 17 mar 2021, 15:57 Nej, helt enig, ingen grund til at beklage nogetsomhelst. Du har lov til at ytre dig. Og HrJensen skulle måske overveje "tonen" fremover.
udtaler en af de andre, som er med i skrigekoret omkring hvor meget de PERSONLIGT hader OLED, og bruger enhver chance til at råbe op.
Jeg hader altså ikke OLED (ved godt dit indlæg var til en anden men vi bliver jo sat i bås af dig). Jeg har udtrykkeligt skrevet flere gange at jeg vil nok købe OLED igen da jeg synes det er fantastisk at se på. Jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er plads til både at dele ros og kritik ud til en fantastisk billedteknologi, der desværre også er ramt af visse issues når de får nogle år på bagen (de gamle generationer i hvert fald).
Af henrik.yde
HrJensen1 skrev: 17 mar 2021, 18:25
Nu er jeg altså selv den (lykkelige) ejer af et OLED TV, nr 3 i rækken iøvrigt. Så det kan du godt glemme alt om. Istedet burde du måske arbejde med din måde at kommunikere på, der er nemlig helt sikkert plads til forbedringer.