13 feb 2021, 14:35
Ungerne har sat fedtfingre på mit LG OLED C8 tv. Har prøvet med alm. spejlrens, men kan ikke få det af. Det bliver nærmest bare værre. What to do?
bendix skrev: ↑13 feb 2021, 19:04 Lidt ånde og en mikrofiber klud virker for mig. Husk at tvet skal være "koldt" inden.
Globulus skrev: ↑13 feb 2021, 19:53 https://www.lg.com/uk/support/product-h ... 8542639693Den der med minrofiberklud og måske lidt ånde virker slet ikke her. Jeg har haft unger på 3 og 5 år der har stået med fedtede madfingre og klasket på skærmen.
MickDK skrev: ↑14 feb 2021, 14:47 Lad være med at bruge spejlrens eller andre kemiske produkter! Man risikere at ødelægge antirefleks coatingen. En supermild opvaskesæbeopløsning og 2 mikrofiber klude - en svagt fugtet til at fjerne fedtstoffer/flueskidt fra skærmen og en tør til at pudse efter med.Er sgu bange for at jeg har ødelagt skærmen
Der er formodentligt syre i næsefedt så det ville jeg heller ikke forsøge mig med (men regner med at det var et sarkastisk indlæg).
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.