Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

thg skrev: 10 feb 2021, 07:02 Som jeg ser det er det version 6.04281 jeg har og iflg. linket er opdateringen med i version 6.4775 så den har jeg jo ikke endnu.

Virker mærkeligt når artiklen er 4 mdr. gammel, at denne version stadig ikke kan hentes??
Her er den sidste nye opdatering:
https://www.sony.dk/electronics/support ... s/00017126
Så forkert. Der står jo netop i linket at man skal have 6.0384 til XH90 og jeg har 6.04281 så jeg har jo allerede en version der er højere end den der kræves?

Nogen der ved hvilket HDMI stik der understøtter det?
Korrekt, der er en der er en tand nyere, men ændringen mht. dette 4K/120Hz skulle være i version 6.0384 og jeg har 6.04281, så ændringen bør stadig være i den version jeg har, men vil selvfølgelig prøve med den der er en tand nyere fra Sony.dk
Men der er da noget mærkelig noget ved de versionsnumre. For ja, som du selv siger så burde du have en nye version end den du egentlig har brug. Men dit versionsnummer har jo et ekstra ciffer, men der er vel næppe kommet så mange nye versioner?
Beckham skrev: 10 feb 2021, 21:21 Men der er da noget mærkelig noget ved de versionsnumre. For ja, som du selv siger så burde du have en nye version end den du egentlig har brug. Men dit versionsnummer har jo et ekstra ciffer, men der er vel næppe kommet så mange nye versioner?
Det er fordi thg har taget det billede i opsætning "home" "enhedspræferencer" "om" . Han bør bare trykke på help knappen på fjernbetjeningen så står det helt rigtigt oppe i højre hjørne og hedder noget med PKGxxxxxx ..... og så bør han bare komme i gang med den usb nøgle det er ret simpelt og lige til.
thg skrev: 09 feb 2021, 21:46 Her vedhæftet billede af software versionen som tv'et selv fandt i lørdags, er den ny nok eller hvordan får man den nødvendige version?

Hvilket HDMI er det der understøtter det?
thg prøv nu at trykke på din "help" knap på den fjernbetjening. Fik du opdateret til den nyeste og løste det dit problem ? (4k 120hz)
Hej.
På dit TV skal du sætte din HDMI porte til forbedret (enhanced) men hvis du har valgt “forbedret (Dolby vision)”, så gør Xbox det du beskriver men hvis du bare sætter HDMI 4 til “Forbedret”, så virker det. Testede med min Xbox på samme TV.