Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ddur
Har også problemer her med, at der umotiveret opstår dekrypteringsfejl. Den ene dag meddeler Sony TVˋet, at en kanal er krypteret. Dagen efter er samme kanal så ikke mere krypteret. Virker meget vilkårligt. Og der er ikke nogen hjælp at hente hos Boxer. De fortæller en røver om, at de - mens man sidder med dem i telefonen - har sendt en opdatering ud til modulet. Ja, right. Modulet var fuldt opdateret på forhånd.
beakerb skrev: 22 jan 2020, 09:20 Får disse beskeder.

Men hvis det ikke er kompatibelt er det vel noget der gælder hele tiden.

Forstår ikke at det nogen gange virker.
Jeg har samme problem på et ældre Samsung tv 2012, havde problemer i december men fik det til at virke efter nogle forsøg, nu virker det igen ikke og har de sidste par dage slet ikke lykkedes for mig at få det til at fungere !:( Tror snart det bliver opsagt for at gå på 100% streaming.
/Jagtkongen
Jeg har også problemer med mit Philips tv led der kører via antenne fra Boxer. Ind imellem bliver skærmen sort og hvis jeg vil videre med det samme skal det slukkes ellers skal boxer kortet tages ud og sættes ind igen - så kører boxer kanalerne igen. Man kan også lade tv´et stå et stykke tid - så går det i orden - ja så kan man sidde der og miste en del af en god film.