25 feb 2008, 16:05
Er lidt forvirret, 100Hz giver et skarpere billede, men er det ikke ligegyldigt hvis skærmen er i stand til at levere 24p? hvor er yakken 
Bliss skrev:var det som gjorde mig forvirret, kunne ikke få de ting til at hænge sammen, men så er faktum jo at man ikke kan stole på, at et tv reelt er p24 selvom det står der, det her projekt har nu stået på i 2 uger og er ganske vist blevet klogere men aner stadig ikke hvad jeg skal vælge, og det gør det ikke nemmere. at man så ikke kan bruge informationerne fra forhandlerne til en skidHvorfor ikke tage panasonics nye model px80. Det er afløseren for px70, og px80 understøtter 24p.
Yak nu fortæller du mig hvad jeg skal købe og så bliver det det
Ser Tv (surprice), DVD-afspiller, PC med mediacenter hvor jeg havde planer om at smide et kombi blue-ray/HD drev i og så lade computeren decode billede og lyd
PZ70 er en mulighed men også det absolute max i pris. Hvis du forsikrer mig om at p24 ikke betyder det store og der ikke findes nogle alternativer, som ikke kræver mit eget kraftværk for at producere strøm så er det PZ70 som jeg bestiller
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.