16 nov 2020, 18:07
Der hvor der står status på din ordre. På min står der fortsat "Ikke leveret"
Stinger skrev: ↑16 nov 2020, 18:29 Mens vi alle stresser for at få dette ligegyldige stykke multimedieplastic som stjæler tid fra familien - så kunne vi måske mindes sidste launch (PS4)Bestilte ved coolshop og var en af dem, der fik den til 3099, da de havde gættet prisen for lav den dag den blev offentliggjort den og åbnede for preorder. (Dette år var desværre stik modsat, og alle butikker spillede sikkert og havde ps5 til 6-7000) Fik den med posten dagen før officiel dansk release. 10/10 ^^
Hvordan fik og husker i den?
Jeg husker præcis samme stres som denne gang. Ingen viste noget, Elgiganten var lort og overpriser på dba.
Jeg husker også at jeg ringede til Sonys egen flagskibs butik på Lyngby Hovedgade 1 dag før launch og at ejeren helt lettet spurgte om jeg ikke ville kæbe en konsol.
På den anden side stod white trash i kø og krig ved Elgiganten og Fona, men hos Sonys egen Butik kunne man gå ind og hente en konsol uden problemer. (Butikken er lukket i dag)

rallew skrev: ↑16 nov 2020, 21:30 Det nye COD skulle vist kun tage ca. 5 timer at gennemføre, hvis man hører til de hurtige og dygtige.Ja også Bladerunner universet jeg havde i tankerne, udvikleren (ifølge nettet) har udtalt at der kommer en opdateret version til next gen i 2021. Så den holder jeg stadig øje med.
Cyberpunk 2077 er ikke specifikt lavet til PS5 eller den nye X Box, men det ser stadigvæk flot ud. Det minder mig lidt om et Blade Runner-univers, som appellerer til mig.
niko1337 skrev: ↑16 nov 2020, 18:36Jeg bestilte dengang på amazon.it , den var umulig at finde andre steder men så fik jeg 2 pads, og 3 spil med til en fin pris, kan ikke huske prisen i dag.Stinger skrev: ↑16 nov 2020, 18:29 Mens vi alle stresser for at få dette ligegyldige stykke multimedieplastic som stjæler tid fra familien - så kunne vi måske mindes sidste launch (PS4)Bestilte ved coolshop og var en af dem, der fik den til 3099, da de havde gættet prisen for lav den dag den blev offentliggjort den og åbnede for preorder. (Dette år var desværre stik modsat, og alle butikker spillede sikkert og havde ps5 til 6-7000) Fik den med posten dagen før officiel dansk release. 10/10 ^^
Hvordan fik og husker i den?
Jeg husker præcis samme stres som denne gang. Ingen viste noget, Elgiganten var lort og overpriser på dba.
Jeg husker også at jeg ringede til Sonys egen flagskibs butik på Lyngby Hovedgade 1 dag før launch og at ejeren helt lettet spurgte om jeg ikke ville kæbe en konsol.
På den anden side stod white trash i kø og krig ved Elgiganten og Fona, men hos Sonys egen Butik kunne man gå ind og hente en konsol uden problemer. (Butikken er lukket i dag)
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.