12 nov 2020, 13:41
Jeg sidder på lur efter et 65" Panasonic OLED, og jeg må indrømme at jeg er lidt lun på ideen om en 65HZ2000. Jeg havde håbet at der til BF måske ville komme noget tilsvarende de tidligere 25% rabat, men denne gang hvor der var noget på lager. Desværre ser det ud til at der stort set ikke er noget lager i Danmark, og at det har lange udsigter før det ændrer sig.
Jeg har ikke udelukket HZ1000 + Sonos Arc eller HZ1500, men overvejer jeg lidt om man skulle kigge på feks Sverige eller Tyskland på BF efter HZ2000. Jeg har før købt i Sverige og Tyskland (dog 10+ år siden) uden problemer, men jeg håbede nogle kunne svare på følgende:
1. Har Panasonic en international/EU garanti?
2. Nogen der kender til pålidelige EU butikker der er villige til at sende til DK?
Fragt er selvfølgelig en større omkostning, men i feks Sverige koster 65HZ2000 allerede et par tusinde mindre.
Jeg har ikke udelukket HZ1000 + Sonos Arc eller HZ1500, men overvejer jeg lidt om man skulle kigge på feks Sverige eller Tyskland på BF efter HZ2000. Jeg har før købt i Sverige og Tyskland (dog 10+ år siden) uden problemer, men jeg håbede nogle kunne svare på følgende:
1. Har Panasonic en international/EU garanti?
2. Nogen der kender til pålidelige EU butikker der er villige til at sende til DK?
Fragt er selvfølgelig en større omkostning, men i feks Sverige koster 65HZ2000 allerede et par tusinde mindre.