23 feb 2008, 21:03
					 #32144
						        
										
										
					
					
							Jeg har nu bestilt et tv fra en dansk internetside, men desværre er der leveringstid på "et par stumper", som jeg har bestilt samme sted. TV´et er kommet hos forhandleren. På bestillingstidspunktet var prisen angivet til A kroner. Nu godt 14 dage senere er prisen ca. 1.000 kroner under A, altså B. Jeg forventer levering om ca. en uge, men prisen kan jo ryge op og ned i mellemtiden. Den er faktisk lige steget 200 kr. i forhold til B.
Hvilken pris kan jeg forlange at betale for min vare? Jeg er selvfølgelig mest interesseret i at betale den mindste mulige pris.
Jeg har mailet til firmaet omkring prisen, da den lå på B, og svaret var, at jeg ville få den til B pris. Men hvis prisen steg efterfølgende, så svingede døren begge veje, altså kunne jeg risikere, at jeg skulle jeg betale mere.......
Kan I hjælpe her? Hvad er mine rettigheder? Hvad bliver prisen?
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Hvilken pris kan jeg forlange at betale for min vare? Jeg er selvfølgelig mest interesseret i at betale den mindste mulige pris.
Jeg har mailet til firmaet omkring prisen, da den lå på B, og svaret var, at jeg ville få den til B pris. Men hvis prisen steg efterfølgende, så svingede døren begge veje, altså kunne jeg risikere, at jeg skulle jeg betale mere.......
Kan I hjælpe her? Hvad er mine rettigheder? Hvad bliver prisen?



 
  , som firmaet havde annonceret i en mail. Det skal hertil siges, at prisen er ca. 100,- kr. dyrere end B idag, så det er da SUPER service.
 , som firmaet havde annonceret i en mail. Det skal hertil siges, at prisen er ca. 100,- kr. dyrere end B idag, så det er da SUPER service.