26 okt 2020, 09:21
Jeg har en Chromecast with Google TV monteret, så smart TV delen er der styr på.
Det jeg mest af alt har brug for, er et panel uden tuner, eller højttalere for den sags skyld.
Alt på skærmen kører over en Chromecast og lyden sendes over mit anlæg.
Det jeg altså primært er ude efter, er en større skærm til de få gange om måneden hvor jeg ser film.
Jeg går ud fra at jeg vil opleve en forbedring næsten uanset hvilken skærm jeg køber i forhold til mit LCD med LED teknologi fra 2012?
Sendt fra min SM-N970F med Tapatalk
PeterD skrev:Ja det nuværende er såmænd helt fint.Anders_Risager skrev: ↑25 okt 2020, 23:52 Var i butikkerne i dag og kigge på skærme...Du kan ikke udlede meget fra at se på tændte tv i en butik (udover genskin i skærmen?)
Jeg var ikke synderlig imponeret over OLED for at være ærlig.
De er bedre end Qled, men ikke med en stor margen.
Står tv'et i butiksmode, er det kalibreret,er farver og lysstyrke skruet lavt/ højt, er Eco tilstand slået til/fra osv.
Prismæssigt er der heller ikke stor margien mellem QLED/LCD og OLED.
Dét Philips hænger da flot og ser glimrende ud
Jeg har en Chromecast with Google TV monteret, så smart TV delen er der styr på.
Det jeg mest af alt har brug for, er et panel uden tuner, eller højttalere for den sags skyld.
Alt på skærmen kører over en Chromecast og lyden sendes over mit anlæg.
Det jeg altså primært er ude efter, er en større skærm til de få gange om måneden hvor jeg ser film.
Jeg går ud fra at jeg vil opleve en forbedring næsten uanset hvilken skærm jeg køber i forhold til mit LCD med LED teknologi fra 2012?