Muligvis mig der er en klovn, men synes det er ret uoverskueligt hvad de forskellige LG ekstra forsikringer rent faktisk indeholder?
... Men jeg kan så bekræfte at det er ret sløjt mht LG's kundeservice i forbindelse med reparation.
Først og fremmest har de ikke oprettet c9'eren inde under de modeller man kan vælge der skal udføres reparation på. Dermed kan man ikke tage kontakt til dem via den formular.
Derfor har jeg kontaktet dem via kundeservice. I stedet for at de f.... forholder sig til, at jeg har modtaget en besked på mit tv om at de vil udskiftet strømkortet, så bliver man udspurgt efter købsdato, serienummer og kvittering... Serienummer kan jeg forstå. Det kan være nødvendigt for at finde de rigtige reservedele. Men hvad skal de bruge købskvitteringen til? Er det levererede produkt i orden eller ikke i orden? Det er det ikke - Så fiks det. men bla bla bla og e-mail korrespondancen slutter af med at de skriver "der vil komme en besked på de berørte tv".

Nu er der så gået et par arbejdsdage uden respons på min sidste mail, så jeg har kontaktet dem på ny. Krydser fingre for at 2. gang er lykkens gang.