Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af allan.dyppel
Hej jeg vil gerne vide hvad jeres oplevelse er med LG tv og ikke mindst deres kundeservice. Er der nogen som har dårlige erfaringer. Kan se de bliver høvlet ned på trust pilot og det skræmmer mig virkelig fra at købe deres tv selvom jeg virkelig gerne vil have deres CX model 😊
Af LarsCJ
Du får aldrig købt et Tv, hvis du vælger at bruge Trustpilot som sandhedsvidne - for der er INGEN TV-producenter, der får gode anmeldelser derinde.

De eneste der får gode anmeldelser generelt på Trustpilot, er de virksomheder som spytter i kassen hos Trustpilot.
Det gør dem dels i stand til at få opfordrede anmeldelser (hvor alle andre er uopfordret og dermed mest anvendt af utilfredse kunder) dels muligheden for at imødegå, svare på og tilmed låse dårlige anmeldelser.
Brugeravatar
Af hans123
Det er vel ikke kun LG der skal have skylden. Også salgs stederne som kan være elendige til at håndtere klager.

Og så tror jeg ikke LG er ringere andre. De leverer trods alle oled paneler til hele verden.
Og er faktisk langt fremme med nyeste tiltag.
Brugeravatar
Af allan.dyppel
hans123 skrev: 24 okt 2020, 11:38 Det er vel ikke kun LG der skal have skylden. Også salgs stederne som kan være elendige til at håndtere klager.

Og så tror jeg ikke LG er ringere andre. De leverer trods alle oled paneler til hele verden.
Og er faktisk langt fremme med nyeste tiltag.
jojo men altså jeg tænker med henblik på garanti og udvidet garanti igår snakkede jeg med deres kundeservice om lg premium care som giver 3 års yderligere garanti. Det anede de ikke engang eksistererede selvom det var noget man kunne tilkøbe på deres hjemmeside 😅
Brugeravatar
Af allan.dyppel
hans123 skrev: 24 okt 2020, 13:07 den yderligere garanti kan vel tilkøbes flere steder uden om LG
Ikke når det gælder garanti imod burn in så er det kun LG selv og Power som tilbyder det, men ved power kræver det man har købt sit tv ved dem 😊
Brugeravatar
Af bbplayer
allan.dyppel skrev: 24 okt 2020, 13:17
hans123 skrev: 24 okt 2020, 13:07 den yderligere garanti kan vel tilkøbes flere steder uden om LG
Ikke når det gælder garanti imod burn in så er det kun LG selv og Power som tilbyder det, men ved power kræver det man har købt sit tv ved dem 😊
Jeg kendte ikke til dette, så selvom du mistænker LG for dårlig service, som nok lige så meget er forhandlere af produktet, så var dette da positivt.

Jeg vil da overveje det tilbud hvis og når jeg køber min næste LG skærm :) Så tak for info, den var bedre end de utallige forsikringer i butikker.
Brugeravatar
Af allan.dyppel
bbplayer skrev: 24 okt 2020, 13:30
allan.dyppel skrev: 24 okt 2020, 13:17
Jeg kendte ikke til dette, så selvom du mistænker LG for dårlig service, som nok lige så meget er forhandlere af produktet, så var dette da positivt.

Jeg vil da overveje det tilbud hvis og når jeg køber min næste LG skærm :) Så tak for info, den var bedre end de utallige forsikringer i butikker.
den ligger inde på deres hjemmeside og du skal købe den som hedder LG premium care den løber i 5 år, og koster 3000 men så siger de også at den dækker alt 😊
Af buford
Power har Power Care som dækker pixelfejl uanset antal og også burn-in, men LG Premium Care kan jeg ikke se dække noget af det. Hvis det ikke er på skrift, dækkes det sandsynligvis ikke. Power Care dækker ikke tordenfluer i LED TV 😉
Af kronholm
Muligvis mig der er en klovn, men synes det er ret uoverskueligt hvad de forskellige LG ekstra forsikringer rent faktisk indeholder?

... Men jeg kan så bekræfte at det er ret sløjt mht LG's kundeservice i forbindelse med reparation.

Først og fremmest har de ikke oprettet c9'eren inde under de modeller man kan vælge der skal udføres reparation på. Dermed kan man ikke tage kontakt til dem via den formular.

Derfor har jeg kontaktet dem via kundeservice. I stedet for at de f.... forholder sig til, at jeg har modtaget en besked på mit tv om at de vil udskiftet strømkortet, så bliver man udspurgt efter købsdato, serienummer og kvittering... Serienummer kan jeg forstå. Det kan være nødvendigt for at finde de rigtige reservedele. Men hvad skal de bruge købskvitteringen til? Er det levererede produkt i orden eller ikke i orden? Det er det ikke - Så fiks det. men bla bla bla og e-mail korrespondancen slutter af med at de skriver "der vil komme en besked på de berørte tv". :(( !:( O_O Nu er der så gået et par arbejdsdage uden respons på min sidste mail, så jeg har kontaktet dem på ny. Krydser fingre for at 2. gang er lykkens gang.
Brugeravatar
Af allan.dyppel
kronholm skrev: 25 okt 2020, 14:15 Muligvis mig der er en klovn, men synes det er ret uoverskueligt hvad de forskellige LG ekstra forsikringer rent faktisk indeholder?

... Men jeg kan så bekræfte at det er ret sløjt mht LG's kundeservice i forbindelse med reparation.

Først og fremmest har de ikke oprettet c9'eren inde under de modeller man kan vælge der skal udføres reparation på. Dermed kan man ikke tage kontakt til dem via den formular.

Derfor har jeg kontaktet dem via kundeservice. I stedet for at de f.... forholder sig til, at jeg har modtaget en besked på mit tv om at de vil udskiftet strømkortet, så bliver man udspurgt efter købsdato, serienummer og kvittering... Serienummer kan jeg forstå. Det kan være nødvendigt for at finde de rigtige reservedele. Men hvad skal de bruge købskvitteringen til? Er det levererede produkt i orden eller ikke i orden? Det er det ikke - Så fiks det. men bla bla bla og e-mail korrespondancen slutter af med at de skriver "der vil komme en besked på de berørte tv". :(( !:( O_O Nu er der så gået et par arbejdsdage uden respons på min sidste mail, så jeg har kontaktet dem på ny. Krydser fingre for at 2. gang er lykkens gang.
Øv det lyder ærgerligt. Altså dem jeg skal købe en lg cx 77 af siger de kun har haft problemer med LG en gang nemlig 😊
Af FO2GRAFEN
allan.dyppel skrev: 24 okt 2020, 10:41 Hej jeg vil gerne vide hvad jeres oplevelse er med LG tv og ikke mindst deres kundeservice. Er der nogen som har dårlige erfaringer. Kan se de bliver høvlet ned på trust pilot og det skræmmer mig virkelig fra at købe deres tv selvom jeg virkelig gerne vil have deres CX model 😊
Jeg Kan kun anbefale LG og deres helt igennem super service ! købte for snart 4 år siden et OLED 55 fik en grøn streg på tværs af billedet ca 1 år efter, fik udskiftet selve skærmen i hjemmet uden brok eller andre søforklaringer. Det tog ca 40 minutter ! Super service :-)