12 okt 2020, 19:52
Mon min forsikring vil dække den slags? Men jeg prøver sku at ringe og spørge dem
Dalgaard87 skrev: ↑14 okt 2020, 11:00 Rune: Skulle du aflevere skærmen til reparatør, eller "totalskadede" de det bare via billeder ?Forsikringen krævede at reperatøren vurderede det, men det var nok at de så billederne (da jeg oprettede sagen online). De lukkede sagen med det samme pba billederne
Jeg må se hvad de siger, jeg er sku ikke meget for at aflevere det til forsikringens reparatører. Sidst jeg havde et fjernsyn til rep, der måtte jeg undvære fjernsyn i næsten 6 uger inden sagen var afsluttet.
Skyoff skrev: ↑14 okt 2020, 15:22 Jeg står i akkurat samme situation. 2,5 år gammelt LG C7 OLED TV. Jeg kontaktede LG support, som anbefalede at lave en pixelopfriskning. Det skulle jeg ALDRIG have gjort! Det blev meget værre af det. Var selvfølgelig meget utilfreds med LG support, men der var intet at gøre selvom deres anbefaling havde forsaget et endnu værre skærmbillede.Hvis det er AKKURAT samme fejl så er det ikke burn in men panelfejl. Det var også bekræftet af LG support.
Har overvejet at melde det til min elektronikforsikring igennem TRYG, men der står i deres betingelser at de ikke dækker "burn-in". Er der nogen herinde der har erfaring med TRYG, om de vil dække denne fejl alligevel? :-)
rune1979dk skrev: ↑13 okt 2020, 19:46 Jeg havde det samme i sommers - også C7. Det er ikke burn in men panelfejl (bekræftet af LG og værksted).
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.