10 aug 2020, 21:51

Hej Flatpanels
Jeg står i den situation, at jeg skal bruge en ny surround reciever til mit hjemmebio setup.
Min nuværende reciever er en Pioneer VSX-527 fra 2012, den har som sådan fungeret fint med mit setup indtil jeg fik mit nye 4k OLED tv i sidste uge . Jeg søger derfor en reciever der understøtter HDR,4k passthrough samt de relevante audio codec og som ville passe til resten af mit setup.

Mit nuværende setup er:
tv: Panasonic GZ960 65" OLED
højtalere:
front: B&W 686s2
center: B&W HTM61 s2
baghøjtalere: B&W 685 s2
subwoofer: SVS PB-1000
streambox: Nvidia Shield TV
budgetmæssigt tænker jeg 2500kr-4000kr. mit brug er primært Film og tv-serier. Det skal siges at den skal fungere godt med Logitech Harmony hub, da resten af mit setup kører med det. lad mig høre jeres forslag.
 lad mig høre jeres forslag.

Jeg står i den situation, at jeg skal bruge en ny surround reciever til mit hjemmebio setup.
Min nuværende reciever er en Pioneer VSX-527 fra 2012, den har som sådan fungeret fint med mit setup indtil jeg fik mit nye 4k OLED tv i sidste uge . Jeg søger derfor en reciever der understøtter HDR,4k passthrough samt de relevante audio codec og som ville passe til resten af mit setup.
Mit nuværende setup er:
tv: Panasonic GZ960 65" OLED
højtalere:
front: B&W 686s2
center: B&W HTM61 s2
baghøjtalere: B&W 685 s2
subwoofer: SVS PB-1000
streambox: Nvidia Shield TV
budgetmæssigt tænker jeg 2500kr-4000kr. mit brug er primært Film og tv-serier. Det skal siges at den skal fungere godt med Logitech Harmony hub, da resten af mit setup kører med det.