Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sol_jakobsen
Klumb skrev:Ja, Illum er nok lige... well, lidt svær at nå med cykel fra Ã…rhus Midtby :)

SHG er måske en mulighed, men såvidt jeg husker fra sidst jeg var der for et års tid siden er deres "showroom" (eller vareudlevering) ret lille, og det er mest kabinetter de har til at stå fremme.

Ellers bor jeg i gå-afstand fra Ã…rhus PC lager hvor de har den til 3699 kr, det kunne godt være jeg skulle købe den dér. Det er godt nok en lille smule dyrere end de fleste andre steder, men for det første sparer jeg fragt, og samtidig kan jeg nemt returnere den hvis den viser sig at være grim i virkeligheden, eller der er døde pixels

Klumb

shg har den ikke udstillet, har selv købt min der...... pc lageret har heller ikke, og har mine forbehold med at købe der :)
Af janbau
Jeg har set og prøvet 970P'eren i Electriccity ved Tilst i Ã…rhus pris her 3999 kr . jeg har købt min Hyundai Q90u ved Getmore . 970p kan fås der for 3555 + forsendelse . Her er de hurtige 1 til 3 dage

Hilsen janbau
Af Klumb
Hej igen folkens.

Jeg fulgte Janbaus råd, og tog i fredags ud i Electric City for at se skærmen i aktion, og **** hvor er den lækker!! Jeg var især vild med finishen, og det at designet var så anderledes end alle de andre skærme derude - for ikke at tale om, at billedkvaliteten og kontrasten og alt det dér også var helt i top.

Jeg tog fluks hjem og bestilte den hos Getmore, og nu sidder jeg spændt og venter på posten - død over aftenudbringning af pakker!!! :)