Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
Nu har Android jo også fået lidt opdateringer igennem årene. Har selv en XE93, som jeg formoder kører lidt på samme CPU osv. som XF90. Enig i at Sony\Android ikke har verdens hurtigste kanalskifte osv. Men efter de seneste opdateringer er det blevet lidt mere smooth. Målte lige kanalskifte. Tog omkring 3 sekunder. Ikke et problem i min verden. Slet ikke når man nu om dage har program guiden. Men selvfølgelig smag og behag hvad man kan leve med.
Af George1
Lige præcis, meget enig med din sidste sætning, jeg kan ikke leve med det. Så hermed hopper jeg af denne tråd. Held og lykke til trådstarter, håber du finder det optimale tv til dit budget/behov nu har du da fået lidt input😎
Af PeterD
George1 skrev:Lige præcis, meget enig med din sidste sætning, jeg kan ikke leve med det. Så hermed hopper jeg af denne tråd. Held og lykke til trådstarter, håber du finder det optimale tv til dit budget/behov nu har du da fået lidt input😎
Ja, det bedste vil være SONY XF90.

Er er mange tråde herinde og vi kan jo ikke anbefale Samsungs LCD tv i alle trådene :)
Af George1
Ikke en skid at gøre med det Peder D læs hvad jeg skriver, hvis man mener at Samsung er det bedste kan man anbefale det uanset at det er Samsung, og Samsung var altså bare stærk på LED i 2019 det er et fakta. Ligesom Sony var stærk på ZD9 for år tilbage så er Samsung Q90 pt. det bedste (Q) LED i 4K.
Af PeterD
George1 skrev:Ja netop trådstarter gamer jo tror du skaber mere forvirring end afklaring, hvad anbefaler du til trådstarter som er gamer??
Nu står der "film, tv, gaming" i det første opslag, men fair nok så vægter alle vel 33%..?