Log ind med sociale netværk
27 feb 2020, 09:28
Som der tidligere er svaret, er destilleret vand fri for kalk og salte, så uanset om man bor i danmark eller Norge, vil det være at anbefale...
27 feb 2020, 13:19
Dalla skrev: ↑27 feb 2020, 09:25Jeg kan ikke gøre med klog på detaljerne, men det fremgår bl.a. af vaskepulver pakket til både Norge og Danmark, hvor der kan være stor forskel i den anbefalede dosering. Forskellen skyldes ikke, at vaskepulverproducenten mener, at befolkningen i det ene land er mere eller mindre proper end befolkningen i det andet land, snarere at der kan være/er stor forskel på vandets beskaffenhed.jng skrev: ↑26 feb 2020, 10:05 Jeg er ikke klar over, om spørgeren rent faktisk bor i Norge, men der er ret stor forskel på “vand” i Norge og Danmark, så brug af destilleret vand lyder som et godt forslag.Jeg bor i norge. Hvordan det?
27 feb 2020, 15:05
Jeg har altid haft stor succes med, at få renset mine skærme, når følgende metode har været brugt. En lille skål med lunkent vand, tilsat en enkelt dråbe opvaskemiddel, en fiberklud der dyppes i vandet og vrides godt op. Med denne klud tørres/poleres en lille del af skærmen, måske et areal på 20x20cm, og meget hurtigt derefter aftørres skærmen med en anden fiberklud. Dette gentages med små overlap af tidligere poleret skærm, til hele skærmen er renset. Der skal måske bruges mere end en tør fiberklud, når en stor skærm skal aftørres efter “vask”.
28 feb 2020, 10:33
Jeg bruger samme metode. Man er nødt til konstant at aftørre de fugtige områder for ikke at skabe nye plamager, men traditionelt set, så har det nu også været sværest at gøre pænt på Samsungs paneler. Det er helt klart dem jeg har mest bøvl med at få fedtfingre af når jeg skal skyde fotos.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto