22 jan 2008, 21:30
Hej, har endelig besluttet mig på at købe en fladskærm. Dog vil jeg ikke bruge forfærdeligt mange penge på det, da jeg også skal have købt nyt anlæg (hvilket i øvrigt skal tilsluttes fjernsynet).
Budgettet ligger på en 5000-5500 kr, MAX 6000 kr.
Jeg har endnu ikke bestemt mig om det skal være en 32" eller 37" - når jeg har så få penge at rode med, vil det vel være klogest at investere i 32"? Eller kan man få ordentlige 37" til under 6000kr?
Min siddeafstand er omkring 2½m-3m.
Det skal bruges til kabel-TV (ProFiber), tilslutning af bærbar, og DVD. Evt. senere en PS2, eller 3 hvis jeg får råd
Jeg har en Digital Reciever herhjemme, så ved ikke om det vil være nødvendigt med DVB-T?
Og skal jeg i øvrigt have DVB-C for at kunne tilslutte kabel-TV overhovedet?
Jeg ved det ikke er voldsomt mange penge jeg har at manuvrere rundt med, men er der et TV som vil kunne falde i min smag, efter disse krav?
Jeg har også tænkt mig at bestille over nettet - nogle sider som kan anbefales?
På forhånd tak
- John.
Budgettet ligger på en 5000-5500 kr, MAX 6000 kr.
Jeg har endnu ikke bestemt mig om det skal være en 32" eller 37" - når jeg har så få penge at rode med, vil det vel være klogest at investere i 32"? Eller kan man få ordentlige 37" til under 6000kr?
Min siddeafstand er omkring 2½m-3m.
Det skal bruges til kabel-TV (ProFiber), tilslutning af bærbar, og DVD. Evt. senere en PS2, eller 3 hvis jeg får råd
Jeg har en Digital Reciever herhjemme, så ved ikke om det vil være nødvendigt med DVB-T?
Og skal jeg i øvrigt have DVB-C for at kunne tilslutte kabel-TV overhovedet?
Jeg ved det ikke er voldsomt mange penge jeg har at manuvrere rundt med, men er der et TV som vil kunne falde i min smag, efter disse krav?
Jeg har også tænkt mig at bestille over nettet - nogle sider som kan anbefales?
På forhånd tak
- John.