Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af itwasburke
Er selv 30m fra:-) og til det sidste vakler jeg mellem C9 og Q85R. Men tror jeg hælder mod de 75tommer:-)
Brugeravatar
Af bbplayer
Tillykke med fangsten , det er en rigtig god størrelse jeg personligt også er glad for her, dog ikke samme model.

Er der virkelig ikke flere FP're som er derinde til morgen???
Af itwasburke
bbplayer skrev: 23 nov 2019, 10:43 Tillykke med fangsten , det er en rigtig god størrelse jeg personligt også er glad for her, dog ikke samme model.

Hey bbplayer

Mange tak😄

Må jeg spørge Hvilken model har du, og hvordan er dine erfaringer med bevægelse ved eks sport??

/Burke
Af superbeszzz
Til fremtidig brug. Jeg ankom til kø 04:50. Der var anslået 150—200 foran mig. Jeg kom efter et 75” Q85R og fik det sidste af de 5, der var på køtilbud. Der var stadig en del C9’ere.
Brugeravatar
Af bbplayer
itwasburke skrev: 23 nov 2019, 13:32
bbplayer skrev: 23 nov 2019, 10:43 Tillykke med fangsten , det er en rigtig god størrelse jeg personligt også er glad for her, dog ikke samme model.

Hey bbplayer

Mange tak😄

Må jeg spørge Hvilken model har du, og hvordan er dine erfaringer med bevægelse ved eks sport??

/Burke
Det var nok en fortalelse, jeg har slet ikke samme model/producent, mit er et Sony tv :) så nok svær at sammenligne udover det er 75".
Af PeterD
Underligt nok..Kun 2 Sony tv i Powers "Åbningstilbudsavis" i Vesterport butikken.. O_O

Troede ellers EU havde en ny frihandelsaftale med Japan, så landene i EU kunne spare toldudgifterne. ( 91% af alle Japans toldtariffer bliver reduceret til 0 % told fra dag 1.

Hvor er køtilbudene henne, Power? O-O
Af Grandahl
Tak for alle opdateringer, og godt at høre i alle fik hvad i søgte.. Meget sjovt at læse om jeres vej til skranken med ventetid og kø ;)
Af itwasburke
superbeszzz skrev: 23 nov 2019, 14:13 Til fremtidig brug. Jeg ankom til kø 04:50. Der var anslået 150—200 foran mig. Jeg kom efter et 75” Q85R og fik det sidste af de 5, der var på køtilbud. Der var stadig en del C9’ere.
Hey superbeszzz.

Jeg var der ca 0815 og stod i kø knap 2 timer, og jeg fik også mit q85r :s - enten har de solgt flere end 5 til den pris eller også har sælger pyntet på antal solgte O_O :)