23 nov 2019, 09:41
Er selv 30m fra:-) og til det sidste vakler jeg mellem C9 og Q85R. Men tror jeg hælder mod de 75tommer:-)
itwasburke skrev: ↑23 nov 2019, 10:33Tillykke med det!Q85R i hus
![]()
bbplayer skrev: ↑23 nov 2019, 10:43 Tillykke med fangsten , det er en rigtig god størrelse jeg personligt også er glad for her, dog ikke samme model.Hey bbplayer
Er der virkelig ikke flere FP're som er derinde til morgen???
itwasburke skrev: ↑23 nov 2019, 13:32Det var nok en fortalelse, jeg har slet ikke samme model/producent, mit er et Sony tvbbplayer skrev: ↑23 nov 2019, 10:43 Tillykke med fangsten , det er en rigtig god størrelse jeg personligt også er glad for her, dog ikke samme model.Hey bbplayer
Er der virkelig ikke flere FP're som er derinde til morgen???
Mange tak
Må jeg spørge Hvilken model har du, og hvordan er dine erfaringer med bevægelse ved eks sport??
/Burke
superbeszzz skrev: ↑23 nov 2019, 14:13 Til fremtidig brug. Jeg ankom til kø 04:50. Der var anslået 150—200 foran mig. Jeg kom efter et 75” Q85R og fik det sidste af de 5, der var på køtilbud. Der var stadig en del C9’ere.Hey superbeszzz.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.